گزارش: تصمیم مدیر عامل Mad Box برای تغییر طراحی کنسول

Mad Box

به نظر وقتی کنسول در درست توسعه‌ای سه سال تا روز عرضه فاصله دارد، میتوانید به راحتی طراحی آن را در یک چشم به هم زدن تغییر دهید. حداقل، این کاری است که استودیوی Slightly Mad تصمیم گرفته با کنسول خود انجام دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، کمتر از یک هفته پس از پرده‌بردای از اولین طراحی مفهومی the Mad Box، مدیر عامل Slightly Mad Studios آقای یان بل (Ian Bell) در توئیتر اعلام کرد که استودیو تصمیم گرفته ظاهر کنسول را تغییر دهد. آقای بل یک سری تصویر جدید را به اشتراک گذاشت که Mad Box را با لوگوی شرکت که در کنار دستگاه قرار گرفته و ظاهری براق‌تر به نمایش میگذارد. ایشان عنوان کرده که این تغییرات به دنبال بازخوردهای عموم پس از منتشر شدن طراحی اول ایجاد شده.

یکی از تغییرات قابل توجه ایجاد شده در این ویرایش جدید این است که صفحه‌ی جلویی کنسول نام بازی‌ای که درحال اجرای آن هستید نمایش می‌دهد. در تصاویری که بل منتشر کرده، بازی Project Cars Revolution را به عنوان بازی درحال اجرا می‌بینیم. اگرچه، Project Cars Revolution عنوانی نیست که درحال حاضر وجود داشته باشد. وقتی یکی از کاربران از آقای بل پرسید که این مورد میتوانید یکی از بازی‌های روز عرضه این کنسول باشد، ایشان پاسخ داد؛ "ممکن است باشد."

در کل این ماجرای پرده‌برداری از Mad Box طی چند هفته‌ی گذشته به شکل عجیبی جالب توجه بوده. اینکه این دستگاه به مرحله‌ی پخش عمده خواهد رسید یا نه را نمی‌دانیم ولی خوشحالیم که بل با طرفداران در توئیتر به گفتگو و بحث درمورد the Mad Box می‌پردازد. اگر میخواهید تصاویر طراحی جدید کنسول را ببینید، میتوانید در ادامه آن‌ها را مشاهده کنید؛ (برای دیدن اندازه اصلی روی هر تصویر کلیک کنید)

Mad Box Mad Box

Mad Box Mad Box

متن توئیت آقای یان بل نیز از این قرار بوده؛

"مردم صحبت کردند، نظر دادند و ما هم گوش کردیم. طراحی‌ای که اجرایی می‌کنیم این است. احتمال دارد با گذشت زمان اصلاحاتی در آن صورت گیرد… ممنون از تمامی پاسخ‌ها که ما را راهنمایی کردند.

گروه یان بل، بیست و یک دی ماه 97."