Catherine Classic برای PC عرضه شد؛ ممکن است بازی‌های بیشتری از Atlus برای PC منتشر شود

پس از یک هفته اشاره به عرضه نسخه PC بازی Catherine، سگا سرانجام از Catherine Classic رونمایی کرد، عنوانی که پورت بازی اصلی برای این پلتفرم می‌باشد. در حال حاضر نیز بازی بر روی Steam در دسترس قرار دارد.

همانطور که می‌دانید بازسازی این عنوان با نام کامل Catherine Full Body برای پلتفرم‌های PS4 و PS Vita در راه است اما سگا هنوز پلتفرم مقصد دیگری را مشخص نکرده است. طبق اعلانات قبلی سگا، 14 فوریه تاریخ رسمی عرضه بازسازی می‌باشد. بازی اصلی 8 سال پیش منتشر شد، بنابراین پورت PC برای مدت زمان زیادی مورد انتظار طرفداران بوده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer، سگا در قالب توضیحات اضافه به PC Gamer گفت:

"ما می‌خواستیم به مخاطبین PC فرصت تجربه Catherine برای اولین بار را بدهیم و Catherine Classic به بهترین روش ما را به هدفمان می‌رساند."

اما آیا Catherine Full Body و یا سایر بازی‌های کنسولی این شرکت برای برای PC منتشر خواهند شد؟ ما متوجه شدیم سگا به دنبال آوردن این بازی‌ها بر روی رایانه‌های‌شخصی می‌باشد و رونمایی‌های بیشتر در راه است.

سگا در این باره توضیح داد:

"ما امیدواریم اخبار جذاب بیشتری از سوی سگا با شما به اشتراک بگذاریم/ Atlus در نظر دارد بازی‌های بیشتری را برای PC منتشر کند."

در آخرین تیزرهای منتشر شده از سوی Atlus شاهد رونمایی از عنوانی با نام Persona 5 R بودیم که البته تنها نام پلتفرم پلی‌استیشن دیده می‌شد و هیچگونه اطلاعاتی جزئی‌تری در این رابطه به اشتراک گذاشته نشد.

به تازگی نیز شخصیت Joker، برای بازی Super Smash Bros Ultimate تایید شده و به عنوان یک مبارز در این بازی قابل انتخاب خواهد بود. همچنین با توجه به اخبار‌ جدید بسیاری این احتمال را می‌دهند که این نسخه (Persona 5 R) علاوه بر PS4 برای Switch نیز منتشر شود. قبلا مدیر Nintendo آمریکا در مصاحبه‌ای عنوان کرد که در مورد عرضه این بازی روی Switch جواب قطعی نمی‌تواند بدهد اما تمایل خود را به این سری و عرضه آن‌ برای Switch پنهان نکرد.

شما می‌توانید Catherine Classic را با قیمت 19.99 دلار از Steam خریداری کنید.

آیا در نهایت شاهد رونمایی عنوان مورد انتظار و ستایش شده Persona برای پلتفرم PC خواهیم بود؟ نظر شما در مورد رویکرد جدید Atlus چیست؟