اطلاعاتی از هاب مرکزی Sekiro: Shdows Die Twice منتشر شد

این هفته اطلاعات جدید زیادی از Sekiro: Sahdows Die Twice توسط مجله Game Informer منتشر شد که همگی آن‌ها به انحرافات بازی از سری Souls اشاره می‌کنند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Game Informer، توضیحات تازه‌ای در رابطه با منطقه مرکزی(هاب) Sekiro از سوی سازندگان به اشتراک گذاشته شده است و به نظر می‌رسد از این نظر شباهت‌های بسیاری با سری Souls دارد. این هاب مرکزی Dilapidated Temple(معبد مخروبه) نامیده خواهد شد و از یک مقطع از داستان در دسترس قرار دارد تا بازیکن دائماََ به آن‌جا بازگردد. زمانی که شما معبد را باز کنید، شما از طریق بُت‌های Sekiro توانایی بازگشت به آن‌جا را تا آخر خواهید داشت.(این بت‌ها تقریباََ جایزگین Bonfire سری Dark Souls و فانوس(Lantern) سری Bloodborne هستند) حتماََ با این توضیحات متوجه شده‌اید که Dilapidated Temple در Sekiro حکم همان Hunter's Dream در Bloodborne و FireLink Shrine در Dark Souls را دارد.

در مناطق مختلف Dilapidated Temple تعداد زیادی NPC متنوع وجود دارد که هر کدام به شما خدمت خاصی را ارائه می‌دهد. یکی از این شخصیت‌ها The Sculptor نام دارد و به شما اجازه پیشروی و بدست آوردن مهارت‌های شخصیت اصلی را می‌دهد. در هاب مرکزی NPC دیگری با نام Emma وجود دارد که تعداد آیتم بهبود سلامتی را افزایش می‌دهد و همچنین می‌توانید با شخصی به نام The Immortal Soldier مبارزه و تکنیک‌های خود را بهبود ببخشید و با او تمرین کنید.

FromSoftware همچنین متذکر شد، شخصیت‌های ذکر شده تنها NPCهای همراه شما و شخصیت‌هایی که به Dilapidated Temple محلق می‌شوند نخواهند بود.

"یاسوهیرو کیتائو"، مدیر ارتباطات و بازاریابی FromSoftware، در این باره توضیح داد:

"اگر با سری بازی‌‎های Souls آشنا باشید، می‌دانید که برخی NPCهای سرتاسر دنیای بازی ممکن است پس از صحبت با شما به هاب اصلی ملحق شوند، شاید آن‌ها با شما کاری داشته باشند، شاید صحبت با آن‌ها ماموریت جانبی تازه‌ای را باز کند و شاید هم فروشنده یک سری آیتم خاص باشند."

در آخرین گزارشات متوجه شدیم Sekiro: Shadows Die Twice شامل حالت توقف می‌شود. با توجه به مصاحبه GameInformer، بازی جدید From به بازیکن اجازه می‌دهد بلافاصله پس از فشردن کلید توقف بازی را متوقف کنند و بازی بر مبنای چنین ویژگی‌ای هماهنگ شده است.

از آن‌جایی که این عنوان شامل هیچگونه المان چندنفره‌‎ای نمی‌شود، شما به طور مداوم در خطر کشته شدن و حمله سایر بازیکنان قرار ندارید. این یکی از دلایل اصلی عدم توانایی متوقف ساختن بازی‌هایی مانند Bloodborne و Dark Souls بود. Sekiro از پایه به عنوان یک بازی تک‌نفره توسعه یافته و به شما اجازه متوقف کردن بازی را می‌دهد.

چندی پیش اطلاعات تازه‌ای از سیستم پیشروی در عنوان Sekiro: Shadows Die Twice نیز منتشر شد، سیستمی که شامل درخت مهارت‌ها و برخی انحرافات کلیدی از مکانیک اصلی سیستم Level-up در سری Dark Souls می‌شود. از طرفی در مورد مردن در بازی گفته شد؛ بر خلاف سری بازی‌های Dark Souls، بازیکنان تجربه و دارایی خود را پس از مردن از دست نخواهند داد، طلای آن‌ها نیز از دست نخواهد رفت. کارگردان Sekiro، "هیدتاکا میازاکی"، به Game Informe گفت، مردن همچنان یک تاثیر تعیین‌کننده و شدید به بازیکن وارد خواهد کرد تا بازیکنان حرفه‌ای سری Dark Souls تجربیات گذشته خود را به کار گیرند و به صورت خودکار فراموششان نکنند. میازاکی این تاثیر جدی مردن را توضیح نداد.

Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ 22 مارس(2 فروردین) برای سه پلتفرم PC،Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟