The Division 2 بر روی Steam منتشر نخواهد شد

Division

به گزارش پردیس‌گیم، فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) که به تازگی توسط شرکت اپیک گیمز (Epic Games) راه اندازی شده، به دنبال جذب استودیو‌های مختلف برای عرضه بازی‌هایشان روی استور خود هستند.در جدیدترین خبری که از این فروشگاه درز کرده، اطلاعتی از یکی دیگر از بازی‌هایی که قرار است به صورت انحصاری بر روی این فروشگاه منتشر شود، در دسترس قرار گرفته است.

امروز این شرکت خبر از به توافق رسیدن با Ubisoft بر سر عرضه 2 The Division بر روی فروشگاه اختصاصی خود داد. این خبر به این معنی است که این بازی بر روی Steam منتشر نخواهد شد.علاوه بر مورد ذکر شده، این دو شرکت قرار است در یک همکاری با یکدیگر، سرویس‌ها و بخش‌های اصلی Uplay را بهبود ببخشند تا تجربه‌ای بهتر از طریق سرورهای Epic Games به کاربران ارائه دهند. یکی از نمایندگان Ubisoft در پیامی در این مورد گفته است:

"ما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه The Division 2 بر روی Steam نداریم. همچنین قرار است که پروژه‌های مشترک دیگری نیز در آینده معرفی شوند."

همچنین معاون بخش شراکت Ubisoft، کریس ارلی (Chris Early) نیز در این زمینه اعلام کرد:

"ما به Epic در زمینه ارائه یک تجربه خوب و روان چه در زمینه پیش خرید بازی و در تجربه بتا بازی و یا اجرای کامل بازی اعتماد داریم. همچنین قرار است بازی در تاریخ ۲۴ اسفند ماه عرضه شود."

وی در بخش دیگری از سخنانش این گونه اظهار کرد:

"ما (Ubisoft) از اقداماتی که Epic در این صنعت که نمونه جدید آن به راه انداختن فروشگاه جدیدشان است حمایت می‌کنیم و به این کار نیز ادامه می‌هیم."

The Division 2 قبلاً در Steam لیست شده بود و همچنان هم در Database فروشگاه Steam نیز صفحه‌اش موجود است. این بازی همچنان از فروشگاه خود Ubisoft نیز برای خرید در دسترس می‌باشد. در نهایت میتوانید این بازی را برای PS4 و Xbox One و PC پیش خرید کنید.