کارگردان و بازیگران اپیزود آزمایشی پیش درآمد سریال «بازی تاج و تخت» مشخص شدند

کمربندها را ببندید، طرفداران «بازی تاج و تخت»: به نظر می رسد که سریال پیش درآمد HBO با سرعت تمام به پیش می رود!

در سال ۲۰۱۸ خبری از سریال پرطرفدار و بی نظیر «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) نبود و طرفداران آن تنها به اخبار فصل هشتم و پایانی آن و همچنین دنباله یا دنباله هایی که بر این سریال ساخته می شود بسنده کرده بودند. در طول یک سال اخیر چندین مقاله در روزیاتو مربوط به حواشی این سریال منتشر شد که سعی داشتند طرفداران سریال را از اخبار مربوط به آن آگاه کنند. اکنون، در اولین روزهای سال ۲۰۱۹ میلادی خبر می رسد که شبکه HBO کارگردانی فصل اول پیش درآمد این سریال را به اس جی کلارکسون، کارگردان سریال های «مدافعان» (Defenders) و «جسیکا جونز» (Jessica Jones) سپرده است.

اسی جی کلارکسون

وی اپیزود آزمایشی این سریال جدید را بر اساس فیلمنامه ای که توسط جین گولدمن و جرج ار آر مارتین، خالق رمان هایی که سریال «بازی تاج و تخت» بر اساس آن ها ساخته شده کارگردانی خواهد کرد. در کنار مشخص شدن کارگردان این اپیزود، بازیگران آن نیز شناخته شده اند. قبلاً در یکی از مقاله های روزیاتو گفته بودیم که نائومی واتس نقش اصلی این سریال جدید را بر عهده خواهد گرفت و کمی بعدتر نیز مشخص شد که جاش وایت هوس، بازیگر انگلیسی، دیگر بازیگر بزرگ این پیش درآمد خواهد بود و این تمام اخباری بود که در مورد بازیگران این سریال جدید می دانستیم.

سریال بازی تاج و تخت

اما دیروز اخبار تازه ای در مورد بازیگران سریال پیش درآمد مذکور منتشر شد که بدین شرح هستند: جورجیا هنلی (بازیگر سری فیلم های سرگذشت نارنیا)، الکس شارپ (بازیگر فیلم چگونه در مهمانی ها با دخترها حرف بزنیم)، شیلا آتیم، ایوانو جرمایا (بازیگر سریال آینه سیاه)، دنیس گوگ، جیمی کمپبل باور (بازیگر فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد)، نائومی آکی و توبی رگبو (بازیگر سریال آخرین پادشاهی). در دستان کلارکسون، باید از کیفیت این اپیزود پایلوت اطمینان داشت زیرا او یک کارگردان کهنه کار عرصه تلویزیون است که در سریال های موفق و مورد استقبال قرار گرفته متعددی به خصوص در سریال های مارولی سرویس نتفلیکس مشارکت داشته است.

بیشتر بخوانید: شبکه HBO جزییات جدیدی از پیش درآمد سریال «بازی تاج و تخت» فاش کرد

سریال بازی تاج و تخت

نائومی واتس

او کارگردانی اپیزودهایی از سریال های «قهرمانان» (Heroes)، «بتی بی ریخت» (Ugly Betty) ، «دکستر» (Dexter)، «متل بیتس» (Bates Motel)، «نارنجی همان سیاه جدید است» (Orange is the New Black) و «میراث» (Succession) را بر عهده داشته است. اسم او به عنوان کارگردان بعدی فیلم های جیمز باند نیز به گوش می رسد که نام او را به عنوان اولین کارگردان زن تاریخ این فرانچایز در تاریخ تلویزیون ثبت خواهد کرد. اما طرفداران سریال «بازی تاج و تخت» فاصله زیادی با مزه کردن دستپخت گولدمن، مارتین و کلارکسون دارند زیرا هنوز فصل هشتم و پایانی این سریال که در ماه آوریل (فروردین ۱۳۹۸) منتشر می شود باقی مانده است.

سریال بازی تاج و تخت

اگر چه هنوز به طور رسمی دستور ساخت این سریال پیش درآمد داده نشده اما با توجه به پیوستن این مجموعه از عوامل تولید، شکی باقی نمی ماند که این سریال ساخته خواهد شد و باید منتظر محصول باکیفیت دیگری از شبکه HBO بود. داستان این سریال هزاران سال پیش از اتفاقات «بازی تاج و تخت» در دنیای پس از قهرمانان عصر طلایی که به تاریک ترین روزگار خود رسیده رخ خواهد داد و نائومی واتس در مرکز داستان، نقش یک زن سرشناس را بازی می کند که رازی سیاه را پنهان کرده است.

سریال بازی تاج و تخت

از رازهای ترسناک تاریخچه وستروس تا منشأ واقعی وایت واکرها، از رازهای شرق تا افسانه استارک ها، تنها از یک چیز می توان اطمینان داشت و آن اینکه داستان این سریال پیش درآمد چیزی نیست که فکرش را کرده باشید. عنوان این سریال هنوز مشخص نشده اما جرج آر آر مارتین گفته که عنوان مورد نظر او برای آن «شب طولانی» (The Long Night) خواهد بود. انتظار می رود که این سریال پیش درآمد در بهار امسال فیلم برداری خود را شروع کرده و با کمی خوش شانسی می توان شاهد انتشار آن در سال ۲۰۲۰ بود.

سریال بازی تاج و تخت

خبر دیگر در مورد سریال «بازی تاج و تخت» اینکه فصل هشتم و پایانی آن کیفیت را بر کمیت ترجیح داده و تنها در ۶ اپیزود منتشر خواهد شد. اما باید بدانید که این اپیزودها هر کدام به درازای یک فیلم تلویزیونی بوده و نمونه آن را در فصول و اپیزودهای پیشین ندیده اید. ریچارد پلپلر، مدیرعامل شبکه HBO در مصاحبه ای با مجله ورایتی و پس از پایان مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۹ در روز یکشنبه گذشته خبر از این موضوع داده است. وی تصریح کرده که بخش هایی از آخرین فصل سریال را دیده و ادعا کرده که نتیجه کار دیوید بنیوف و دی بی ویز در فصل هشتم خیره کننده و تماشای خواهد بود.

بیشتر بخوانید: جزییاتی تازه از پایلوت پیش درآمد سریال «بازی تاج و تخت» از زبان جورج آر آر مارتین

سریال بازی تاج و تخت

او در این باره چنین گفته است: «این مردان ۶ فیلم ساخته اند. واکنشی که هنگام تماشای آن ها داشتم این بود که انگار داشتم یک فیلم را تماشا می کردم. آن ها می دانستند که انتظارات بالاست و از این انتظارات فراتر رفته اند. من دو بار آن ها را بدون جلوه های ویژه دیده ام و واقعاً حیرت زده شدم». دیوید نوتر که کارگردانی اپیزودهای اول و دوم فصل هشتم را بر عهده داشته نیز در مصاحبه ای در نوامبر ۲۰۱۸ گفته بود که «اپیزودهای فصل هشتم همگی… بیش از ۶۰ دقیقه خواهند بود». برخی دیگر از عوامل تولید نیز طول برخی اپیزودها را تا ۸۰ دقیقه ذکر کرده اند. هعچنین نوتر اذعان کرده که در این ۶ اپیزود پایانی شاهد اتفاقات غیرمنتظره و شوکه کننده زیادی خواهیم بود و تماشاگران باید منتظر صحنه های شوکه کننده زیادی مانند عروسی خونین باشند.

سریال بازی تاج و تخت

سوفی ترنر، بازیگر نقش سانسا در سریال «بازی تاج و تخت» نیز گفته است که هیچ کسی نمی تواند پایان این سریال را حدس بزند. فصل هفتم ابهامات و معماهای زیادی را مطرح کرد که همگی به وینترفل منتهی می شوند. دینریس تارگرین (امیلیا کلارک) با جان اسنو (کیت هرینگتون) وارد رابطه ای عاشقانه شد بدون اینکه هیچ کدام از نسبت خویشاوندی شان اطلاعی داشته باشند. جان اسنو نیز هنوز نمی داند که او وارث حقیقی و راستین تخت آهنین است. گروهی از وایت واکرها نیز توانسته اند با کمک اژدهای تسخیر شده دینرس از دیوار بزرگ یخی عبور کنند و در نهایت دیداری پرتنش بین سانسا و دینریس را در وینترفل انتظار خواهیم داشت. از این رو فصل هشتم و ۶ اپیزود پایانی بدون شک شاهد تنش ها، نبردها، دسیسه ها و مرگ های فراوانی خواهد بود که باید به تمامی رازها و معماهای فصل هفتم پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید: خداحافظ وستروس: فیلم برداری سریال «بازی تاج و تخت» برای همیشه به پایان رسید

نوشته کارگردان و بازیگران اپیزود آزمایشی پیش درآمد سریال «بازی تاج و تخت» مشخص شدند اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.