کارگردان Halo از روند ساخت بخش چندنفره Infinite تا حد زیادی راضی و خوشحال است

زمان زیادی از انتشار تیزر Halo: Infinite در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 می‌گذرد، از آن زمان 343 به سختی بر روی این پروژه کار می‌کند و طرفداران نیز به شدت منتظر این بازی هستند. کارگردان بازی "فرنک اکانر" چندی پیش در توییتر اعلام کرد اجزاء بخش چندنفره این عنوان به خوبی با یکدیگر در تعامل هستند و او از این پروسه راضی و خوشحال است.

اگرچه او اطلاعات و جزئیات دقیقی را در این رابطه فراهم نکرد اما توضیح داد که تیم سازنده به سختی بر روی پروژه کار می‌کنند تا همه چیز در جهت درست جریان داشته باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، اکانر در این باره گفت:

"همه چیز به یکدیگر متصل است، بازیکنان سطح بالا به یک هرم مشمول استایل‌ها و اولویت‌ها انباشه شده متصل هستند و انتخاب‌ها کمک می‌کنند اما هسته اصلی بازی نیز باید خوب باشد و این حقیقت دارد، این مهم نیست که بازی بعدی شامل چه تغییراتی شود، مسائل مطرح شده همیشه اهمیت دارند."

او در ادامه توضیح داد:

"و این یادآور سالانه شما است، من مسائل ذهنی مانند دیسلایک،عادات و الگوها را در ذهن خود دارم که هیچ ربطی به توسعه بازی بعدی ما ندارد. برخی از آن‌ها درس‌هایی هستند که طراحان ما باید برای انجام ندادن یک کار آن‌ها را فرا گیرند. من هیچوقت WIP را با جزئیات مطرح نمی‌کنم."

پس از آن او متن زیر را به توییت‌های قبلی اضافه کرد:

"من در حال حاضر به شدت از روش بازی کردن بخش چندنفره Infinite راضی هستم اما پروژه به طور دائم تغییر خواهد کرد و چیزهایی که در حال حاضر دوستشان دارم نیز تغییر خواهند و مواردی که علاقه‌ای به آن‌ها ندارم بهبود خواهند یافت اما من در حال حاضر حالت کلی Halo را دوست دارم، بنابراین چیزی که می‌توانم انجام دهم گوش دادن به طرفداران و جامعه بازیکنان ما می‌باشد."

اوایل این ماه 343Industries و مایکروسافت یک آگهی شغلی منتشر کردند. با توجه به این آگهی آن‌ها نیازمند یک طراح سیستم ارشد هستند که عاشق Halo،بازی‌های روایت محور،شوتر و البته لایق است اما این‌ها همه غیرعادی نیستند و طبق انتظار می‌باشد نکته عجیب این آگهی نیازمندی به آشنایی با مکانیک‌های نقش آفرینی است که با سری Halo چندان جور در نمی‌آید.

از طرف دیگر در طول یکی از استریم‌های زنده به میزبانی 343 Industries، از آقای جف ایسترلینگ (Jeff Easterling) و جیمز بچیسی (James Bachici) درباره بودن یا نبودن حالت بتل رویال در Halo سوال پرسیده شد، سوالی که احتمالاً از زمان معرفی در اوایل امسال مرتباً توسط آن کوبیده شده‌اند. با اینکه ممکن است برای برخی رویایی باشد، به نظر می‌آید قرار نیست Halo Infinite شامل حالت بتل رویال شود، یا دست کم 343 Industries فعلاً برنامه‌ای برای آن ندارد.

احتمالاً ناشر، مایکروسافت، برنامه‌های بزرگی برای E3 2019 دارد و یکی از بازی‌هایی که از همین حالا در لیست دیده می‌شود Halo Infinite است. آیا امسال تاریخ انتشار بازی مشخص خواهد شد؟ آیا در سال 2019 شاهد عرضه بازی خواهیم بود؟

Halo Infinite بر اساس گزارشات برای PC و Xbox One منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟