دموی جدید بازی DEVIL MAY CRY 5 ماه بعد در دسترس خواهد بود

DEVIL MAY CRY

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وبسایت IGN شرکت کپکام در توییتر اعلام کرده است دمویی که به صورت انحصاری برای XBOX ONE منتشر شده بود دیگر برای دانلود در دسترس نخواهد بود و هم‌چنین از طرفداران برای تجربه‌ی آن تشکر کرده است. افرادی که دموی مذکور را دانلود کرده‌اند هم‌چنان قادر هستند تا آن را بر روی کنسول خود بازی کنند. متن اصلی تويیت منتشر شده به شرح زیر است:

" تشکر ویژه از تمام کسانی که دموی DMC V را دانلود و آن را بر روی XBOX ONE تجربه کرده‌اند! از امروز این دمو برای دانلود در دسترس نخواهد بود اما اگز آن را روی سیستم خود دارید، هم‌چنان قابل تجربه خواهد ماند. در تاریخ 7 فبریه (18 بهمن ماه) دموی جدیدی بر روی پلتفرم‌های XBOX ONE و PS4 منتشر می‌شود."

دمویی که هم اکنون بر روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت قابل تجربه است به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در شهر GRAVE CITY با شیاطین جنگیده و حملات ویژه‌ای را با بازو‌های خردکننده‌ی NERO، شمشیر RED QUEEN و اسلحه‌ی دستی BLUE ROSE اجرا کنند.

بازی مورد انتظار DEVIL MAY CRY V در تاریخ 8 مارچ (27 اسفند) بر روی XBOX ONE-PS4-PC منتشر خواهد شد.

از دیگر اخبار مرتبط با این بازی می‌توان به اعلام رده بندی سنی توسط سازمان ESRB اشاره کرد که جزيیات مربوط را می‌توانید در رده بندی سنی DEVIL MAY CRY 5 اعلام شد مطالعه کنید.