جزییات جدیدی از بخش چند نفره The Last of Us Part 2 مشخص شد

نخستین اطلاعات مربوط به بخش چند نفره این عنوان از اعلامیه ای که ناتی داگ برای استخدام نیرو برای طراحی بخش چندنفره عنوان منتشر کرده است به دست آمده است.

به گزارش پردیس گیم، اطلاعات ما در مورد بخش چندنفره بازی The last of Us Part 2 از زمان اعلام بازی به شدت کم بوده است و ما فقط می دانیم که همانند عنوان اول این بازی هم بخش چند نفره خواهد داشت. اما به تازگی استودیوی ناتی داگ آگهی برای استخدام نیروی جدید منتشر کرده است که در یکی از آنها که برای استخدام برنامه‌نویس سرور بخش چندنفره است می توان اطلاعات جدیدی در مورد این بخش از بازی به دست آورد.

با توجه به توضیجاتی که برای این شغل نوشته شده است بخش چند نفره The last of Us Part 2 به بازیکنان پاداش هایی خواهد داد که بعدا می توانند از آن برای شخصی سازی کاراکترهایشان استفاده کنند. همچنین اشاره ای به فروشگاه درون بازی شده است که در آن بازیکنان می توانند برخی وسایل تزیینی را تهیه کنند و ظاهر کاراکتر خود را تغییر دهند.

در این آگهی آمده است:

" ما به دنبال یک برنامه نویس سرور هستیم که عاشق ساختن یک مجموعه از سرویس های امن و پایدار برای لذت بردن بازیکنان باشد. شما در طول بخش چند نفره همراه بازیکنان خواهید بود و آنها را از اولین لحظه وصل شدن آنها به سرور تا زمان وارد شدن به بازی و سپس دادن پاداش به آنها برای شخصی سازی کاراکترهایشان در فروشگاه درون بازی راهنمایی خواهید کرد. به عنوان یکی از مراقبان بخش چند نفره بازی، شما یکی از اعضای مهم تیم هنگام انتشار سرویس‌ها خواهید بود."

با توجه به اینکه در آخرین تجربه جند نفره ناتی داگ یعنی Uncharted 4: A Thief's End هم بخش شخصی‌سازی کاراکتر وجود داشت وجود این مورد در بازی خیلی تعجب آور نیست.

بازی The last of Us Part 2 در تاریخ نامعلومی برای PS4 منتشر خواهد شد.