گزارش: اطلاعات گسترده‌ای در ارتباط با Call of Duty: Modern Warfare 4 لو رفت

Call of Duty: Modern Warfare 4

این اواخر صبحت‌های زیادی در مورد بازی بعدی سری Call of Duty در میان طرفداران در جریان است و بسیاری معتقدند نسخه بعدی این سری Modern Warfare 4 خواهد بود. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، لیک جدیدی در این رابطه اطلاعات زیادی را در دسترس ما قرار داده است البته دقت کنید، این گزارش فقط در حد یک شایعه می‌باشد.

همچنین باید تاکید کنم که منبع این خبر ممکن است چندان معتبر نباشد و قبلاََ شاهد اطلاعات لو رفته از سوی این منبع نبودیم بنابراین ممکن است برخی از این اطلاعات صحیح باشد و یا این که هیچکدام صحیح نباشند.

حال قرار است در عنوان Call of Duty: Modern Warfare 4 شاهد چه چیزهایی باشیم؟ به نظر می‌رسد، بتل رویال. با توجه به موفقیت Call of Duty: Black Ops 4، توسعه چنین حالتی برای بازی‌های بعدی سری COD چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسید. بتل رویال در چند سال اخیر رشد بسیار سریعی داشته و تقریباََ اکثر عناوین مناسب برای این مود، بتل رویال را به بازی خود اضافه کردند.

لیک مذکور همچنین به این نکته اشاره می‌کند در بازی "هیچ بخش داستانی جدیدی" وجود نخواهد داشت و به جای آن شاهد ریمستر بخش داستانی دومین Modern Warfare خواهیم بود و ریمستر بخش داستانی سومین Modern Warfare بعداََ به بازی اضافه خواهد شد.

بخش دیگر از این اطلاعات به این نکته اشاره می‌کند که متخصصان به بازی اضافه خواهند شد، چیزی که در سری Call of Duty برای اولین بار شاهدش هستیم.

لیست اطلاعات کامل لو رفته را در ادامه مشاهده می کنید:

  • بازی به طور کلی شامل کمپین، بخش چندنفره، زامبی‌ها، بتل رویال خواهد شد.
  • بازی شامل بخش داستانی جدیدی نمی‌شود. بخش تک‌نفره یک بازسازی از Modern Warfare 2 می‌باشد و احتمالاََ بازسازی بخش داستانی نسخه سوم بعداََ به بازی اضافه خواهد شد.
  • همانند Black Ops 4 که توسط Treyarch توسعه یافت، MW4 نیز تمام تمرکز خود را بر روی بخش چندنفره گذاشته است. نقشه‌های موردعلاقه طرفداران از سری Modern Warfare در کنار نقشه‌ها و سلاح‌های جدید باز خواهند گشت.
  • بخش بتل رویال Modern Warfare 4 شامل شخصیت‌های قدیمی به یادماندنی سری خواهد شد، حتی Ghosts.
  • Mr.Craig Fairbrass صداگذار و اعلام‌کننده اصلی در بخش چندنفره می‌باشد.
  • نقشه بخش بتل رویال Modern Warfare 4 تقریباََ هم‌اندازه نقشه Blackout خواهد بود با این تفاوت که تقریباََ 45 درصد نقشه پوشیده از برف است و وسایل حمل و نقل برفی نیز وجود خواهد داشت.
  • Modern Warfare 4 برای اولین بار متخصصان را به سری COD معرفی می‌کند.
  • یک سیستم ساخت کلاس نیز در بازی وجود دارد.
  • Modern Warfare 4 آخرین نسخه این سری خواهد بود.

چندی پیش نیز یکی از کارکنان Infinity Ward تصویری در توییتر خود منتشر کرده بود که خبر از نزدیک شدن به رونمایی بازی جدید سری Call of Duty می‌دهد.

در آخرین اخبار جالب پیرامون Infinity Ward متوجه شدیم ساختمان توسعه دهنده عنوان سال آینده Call of Duty و خالق این سری چند روز پیش پس از آنکه فردی از طریق یک ایمیل تهدید کرد که استودیو Woodland Hills واقع در کالیفرنیا را منفجر خواهد کرد، تخلیه شد. خوشبختانه اتفاق خاصی رخ نداد.

از طرف دیگر فیلمی از این سری در دست ساخت قرار دارد، نه تنها به زودی اولین فیلم سری اکران خواهد شد بلکه کار نویسندگی دومین فیلم نیز در دست انجام قرار دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه دومین فیلم تولیدی از این سری به "جو رابرت کول" سپرده شده است، اگر این اسم برای شما آشنا است اما آن را به یاد نمی‌آورید، باید بگویم که کول در کنار "ریان کوگلر" از استعداد خود برای فیلم Black Panther استفاده کرده بود.

Call of Duty: Black Ops IIII در حال حاضر برای Xbox One،PC و PS4 در دسترس قرار دارد.

نظر شما در این باره چیست؟