سلبریتی هایی که در سال ۲۰۱۸ به خانه بخت رفتند

سال ۲۰۱۸ هم مانند هر سال مملوء از خبرهای عاشقانه و غیر عاشقانه درباره ی چهره های مشهور بود. بعضی از آن ها با رابطه ی عاطفی جدید خود خبرساز شدند، بعضی دیگر به رابطه ی عاشقانه یا زندگی مشترک خود پایان دادند و بعضی هم با یکدیگر عهد بستند و به دنیای متأهل ها پیوستند. بعضی از این ازدواج ها با سر و صدای زیادی برگزار شدند و بعضی مخفیانه! از این بین، برخی اولین ازدواج خود را تجربه کردند و برخی هم پیش از این تجربه ی زندگی مشترک را داشتند. در ادامه به مواردی از ازدواج سلبریتی ها در سال ۲۰۱۸ می پردازیم.

۱- امی شومر و کریس فیشر

امی شومر، بازیگر و کمدین محبوب، طی مراسمی که در کالیفرنیا و با حضور تعدادی از ستاره های مشهوربرگزار شد، با کریس فیشر، آشپز امریکایی ازدواج کرد.

چند ماه بعد شومر در یک مصاحبه ی تلویزیونی بیان کرد که یک ماه از شروع رابطه ی عاطفی این زوج نگذشته بود که او به این نتیجه رسید فیشر دقیقاً همان کسی است که همیشه به دنبالش بوده است.

۲- ریچارد گر و آلخاندرا سیلوا

خبر ازدواج ریچارد گر، بازیگر مشهور هالیوودی با آلخاندرا سیلوا در آوریل ۲۰۱۸ همه را غافلگیر کرد. گِر طی یک مراسم محضری (بدون حضور کشیش و مراسم کلیسایی) با سیلوا ازدواج کرد، چون هر دوی آن ها بودائیست هستند. آلخاندرا سیلوا، اهل اسپانیا بوده و در حوزه ی تبلیغات فعالیت دارد.

۳- شانینا شیک و دی جی راکس

مراسم ازدواج شانینا شیک مدل مشهور استرالیایی با دی جی راکس امریکایی در کشور باهاما برگزار شد. ستاره های مشهوری همچون اشلی سیمپسون و ایوان راس از مهمانان این مراسم بودند.

۴- پرنس هری و مگان مارکل

پرنس هری، نوه ی ملکه ی بریتانیا و مگان مارکل، بازیگر امریکایی، طی مراسمی که آن را یکی از پر سر و صدا ترین عروسی های سال ۲۰۱۸ می دانند، در کلیسای سنت جورج قصر ویندزور با یکدیگر ازدواج کردند. سلبریتی های زیادی در این عروسی سلطنتی حضور داشتند، از التون جان و پریانکا چوپرا گرفته تا جورج کلونی و همسرش امل کلونی.

۵- هیو گرنت و آنا ابرستاین

هیو گرنت بازیگر ۵۷ ساله ی هالیوودی بالاخره بعد از ۳ فرزند، به طور رسمی با همسرش آنا ابرستاین ازدواج کرد!

گرنت در اینباره گفته بود: «همسرم هم با من موافقه که ازدواج یه قرارداد اجتماعی واقعا مسخره است. اما بعد از سه تا بچه کار درستیه.»

۶- متیو لوئیس و آنجلا جونز

مراسم عروسی متیو لوئیس، ستاره ی مجموعه فیلم های محبوب «هری پاتر» با آنجلا جونز در کشور ایتالیا برگزار شد. آن ها در نوامبر سال ۲۰۱۶ با یکدیگر نامزد کرده بودند.

لوئیس در صفحه ی توییترش درباره ی ازدواجش به شوخی نوشته بود: «نه تنها اجرای گروه ArcticMonkeys رو تو لس آنجلس از دست دادم، بلکه موقعی هم که ایتالیا بودیم اونا هم اونجا اجرا داشتن، ولی به جای دیدن کنسرت اونا، همسرم مجبورم کرد که باهاش ازدواج کنم.»

۷- کیت هرینگتون و رز لزلی

مراسم ازدواج کیت هرینگتون و رز لزلی، بازیگران سریال محبوب «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) در کشور اسکاتلند برگزار شد. تعدادی از همبازی های آن ها یعنی سوفی ترنر، میسی ویلیامز، پیتر دینکلیج و امیلیا کلارک هم در این مراسم حضور داشتند.

۸- کیلی کوئوکو و کارل کوک

کیلی کوئوکو، ستاره ی سریال پرطرفدار «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory) و کارل کوک بعد از یک سال نامزدی، در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر ازدواج کردند. کارل کوک یک تاجر امریکایی و مدیر عامل یک شرکت دستگاه های پزشکی است.

۹- میشل ویلیامز و فیل الورم

مراسم ازدواج بی سر و صدای میشل ویلیامز، بازیگر محبوب هالیوودی با فیل الورم، موزیسین امریکایی در منطقه ی سرسبز آدرونداک نیویورک برگزار شد. ویلیامز در مصاحبه ای درباره ی رابطه ی بی سر و صدایش با الورم و تأثیر آن بر دخترش ماتیلدا (که حاصل رابطه ی قبلی اش با هث لجر، بازیگر درگذشته ی هالیوودی است) صحبت کرد: «واضحه که من هیچ وقتی تو زندگیم در مورد روابطم صحبت نکردم. اما فیل هر کسی نیست و ارزشش رو داره. اون به همون شیوه ای که دوست دارم زندگی کنم به من علاقه داره. من طوری کار می کنم که در لحظه رها باشم. طوری بچه داری می کنم که ماتیلدا احساس رهایی کنه و در نهایت کسی به من علاقه داره که به من احساس رهایی میده.»

۱۰- رابین رایت و کلمنت ژیرودت

رابین رایت، بازیگر سریال پرطرفدار «خانه ی پوشالی» (House of Cards) با کلمنت ژیرودت، طی مراسمی خصوصی و بدون سر و صدا ازدواج کرد. رابین رایت، ۵۲ سال سن دارد و همسرش کلمنت ژیرودت از او کوچک تر است.

۱۱- هیلاری سوانک و فیلیپ اشنایدر

هیلاری سوانک بازیگر موفق هالیوودی با فیلیپ اشنایدر طی ملاقاتی که یکی از دوستان مشترک شان ترتیب داده بود با یکدیگر آشنا شدند و یک سال و نیم بعد با یکدیگر ازدواج کردند. در ماه اوت ۲۰۱۸ بود که خبر ازدواج سوانک در یک مکان خصوصی در کالیفرنیا منتشر شد.

۱۲- گوئینت پالترو و برد فالچاک

مراسم ازدواج گوئینت پالترو، بازیگر مشهور هالیوودی با برد فالچاک، تهیه کننده ی تلویزیونی، در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ در یکی از مناطق ساحلی ایالت نیویورک برگزار شد. ستاره های زیادی در این مراسم حضور داشتند از جمله رابرت داونی جونیور، کامرون دیاز و استیون اسپیلبرگ. این زوج، سال گذشته با یکدیگر نامزد کرده بودند.

بلایت دنر، مادر گوئینت پالترو که خود زمانی بازیگر بود، به عکاسان حاضر در مراسم گفته بود: «خیلی قشنگ بود… زیباترین عروسی ای که تا حالا دیده ام.»

۱۳- باربارا بوش و کرگ کوین

باربارا بوش، دختر جورج دبلیو. بوش، رئیس جمهور سابق امریکا با کرگ کوین، بازیگر و فیلمنامه نویس امریکایی ازدواج کرده است. مراسم عروسی این زوج در شهر کوچکی در امریکا با حضور ۲۰ نفر از اعضای خانواده برگزار شد.

۱۴- پرنسس اوژنی و جک بروکسبنک

چند ماه بعد از مراسم عروسی پرنس هری با مگان مارکل، پرنسس اوژنی، یکی دیگر از نوه های ملکه ی بریتانیا و جک بروکسبنک در کلیسای سنت جورج قصر ویندزور با یکدیگر ازدواج کردند.

نکته ای که در این عروسی مورد توجه قرار گرفت این بود که طراحی لباسی که پرنسس اوژنی انتخاب کرده بود به گونه ای بود که جای زخم باقی مانده از یک عمل جراحی قدیمی روی پشت پرنسس اوژنی را به طور کامل نشان می داد.

۱۵- جاستین بیبر و هیلی بالدوین

اوایل ماه جولای ۲۰۱۸ بود که خبر نامزدی بیبر، خواننده ی مشهور امریکایی با هیلی بالدوین، مدل امریکایی منتشر شد. دو ماه بعد، سایت People خبر داد که این زوج در نیویورک مخفیانه با یکدیگر ازدواج کرده اند. پیش از آن هم از بیبر و بالدوین عکس هایی منتشر شده بود که آن ها را در حال ورود به یک دادگاه دریافت سند ازدواج نشان می داد.

بالدوین در توئیتی که بعدها آن را حذف کرد، خبر ازدواجش با بیبر را اینگونه تکذیب کرد: «می دونم این شایعه ها از کجا میان، اما من هنوز ازدواج نکردم!»

در ماه نوامبر ۲۰۱۸ بود که بیبر بالدوین را «همسر» خود خطاب کرد و هایلی هم از آن زمان نام خانوادگی خود در شبکه های اجتماعی را به بیبر تغییر داده است.

بالدوین در مصاحبه ای که در سپتامبر ۲۰۱۸ منتشر شد درباره ی برنامه هایی که برای مراسم عروسی اش داشت صحبت کرد. این مدل ۲۲ ساله گفته بود «عروسی تو جنگل خیلی قشنگ میشه.»

هایلی همچنین به این موضوع اشاره کرده بود که به نظر مردم او برای ازدواج زیاد از حد جوان است: «خواهرم بیست و چهار سالش بود که ازدواج کرد و پدر و مادرم هم وقتی ازدواج کردن کم سن و سال بودن. من هیچ دلیلی برای صبر کردن نمی بینیم. وقتی می دونی که درسته، یعنی درسته.»

۱۶- هافثور ژولیوس بیورنسون و کلسی مورگان هنسون

بیورنسون، بازیگر نقش کوهستان در سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Therones) و هنسون در اواخر ماه اکتبر ۲۰۱۸ در کشور ایسلند با یکدیگر ازدواج کردند.

بیورنسون در صفحه ی اینستاگرامش نوشت: «خیلی خوشحالم که حالا دیگه باید به کلسی مورگان هنسون بگم همسرم! من باید از این زن زیبا تو خوشی و ناخوشی، تا آخر عمرمون حمایت کنم! برای همه ی ماجراجویی های آینده که شونه به شونه ی هم باهاشون رو به رو خواهیم شد هیجان زیادی دارم.»

۱۷- مندی مور و تیلور گلداسمیت

مندی مور، ستاره ی سریال مشهور «این ما هستیم» (This is us) و تیلور گلداسمیت، موزیسین امریکایی طی مراسمی مختصر در ماه نوامبر ۲۰۱۸ با یکدیگر ازدواج کردند. این مراسم در حیاط خانه ی مندی مور در شهر پاسادنای ایالت کالیفرنیا برگزار شد.

۱۸- کوئنتین تارانتینو و دنیلا پیک

در نوامبر ۲۰۱۸ بود که کوئنتین تارانتینو، کارگردان مشهور و پرطرفدار امریکایی طی مراسمی مختصر در شهر لس آنجلس با دنیلا پیک که در حوزه ی مدلینگ فعالیت دارد ازدواج کرد. آن ها در سال ۲۰۱۷ با یکدیگر نامزد کرده بودند.

۱۹- نیک جوناس و پریانکا چوپرا

مراسم ازدواج نیک جوناس، بازیگر و خواننده ی ۲۶ ساله ی امریکایی و پریانکا چوپرا، بازیگر ۳۶ ساله ی هندی، یکی از پرخرج ترین عروسی های سال ۲۰۱۸ بود. این زوج طی دو مراسم -یکی به سبک مسیحی یعنی دین جوناس و دیگری به سبک هندو یعنی مذهب چوپرا- در قصر عمید بهاوان در هند با یکدیگر ازدواج کردند. قبل و بعد از مراسم عروسی هم چندین جشن مفصل برگزار شد.

چوپرا درباره ی حضورش در مراسم ازدواجی که به سبک غربی برگزار شد گفته بود: «عصبی و ترسیده بودم. اما به محض اینکه پرده ها باز شدند و صورت نیک رو دیدم انگار همه چی آروم شد و من می دونستم که دارم بهترین تصمیم زندگی ام رو می گیرم.»

جوناس و چوپرا کیک هفت طبقه ی عروسی شان را با چاقویی به شکل شمشیر بریدند.

۲۰- مایلی سایرس و لیام همزورث

انتشار خبر ازدواج مایلی سایرس، خواننده ی امریکایی و لیام همزورث، بازیگر استرالیایی در دسامبر ۲۰۱۸، طرفداران آن ها را غافلگیر کرد. سایرس با انشار عکس هایی از روز ازدواج خود، این خبر را تأیید کرد. سایرس و همزورث بعد از حدود ۱۰ سال آشنایی در ایالت تنسی با یکدیگر ازدواج کردند.

بیشتر بخوانید:

چهره‌های سرشناسی که در سال ۲۰۱۸ دار فانی را وداع گفتند

پردرآمدترین بازیگران سینما در سال ۲۰۱۸: جرج کلونی در صدر بدون بازی در فیلم

ثروتمندترین سلبریتی های آمریکا در سال ۲۰۱۸؛ جرج لوکاس، کایلی جنر و جی زی

نوشته سلبریتی هایی که در سال ۲۰۱۸ به خانه بخت رفتند اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.