Rebellion با خرید TickTock Games فعالیت خود را گسترش می‌دهد

شرکت Rebellion هر ساله به میزان قابل توجه‌ای گسترش پیدا می‌کند. این شرکت در اوایل سال گذشته Radiant Worlds را خریداری کرده بود و نام برند آن‌ها را به Rebellion Warwick تغییر داد. در اواخر سال 2018 نیز آن‌ها 100 میلیون دلار بر روی یک استودیو فیلم سازی سرمایه‌گذاری کردند و حق و حقوق کامیک‌های خریداری شده توسط آن‌ها(IPC) را ازان خود کردند. حال، تقریباََ یک سال پس از تصاحب Radiant World، استودیو Rebellion اعلام کرد، سازنده یورکشایری، TickTock Games را به مجموعه خود اضافه کرده است.

TickTock Games بیشتر برای همکاری با ناشران بزرگی مانند Nintendo،Microsoft،Sony و Team17 مشهور است. در چند سال گذشته، این استدیو بخاطر کمک به ساخت بازی Rogue Trooper Redux و پورت Nintendo Switch عنوان Battlezone: Gold Edition به استودیو Rebellion نزدیک شده بود و احتمالاََ به همین دلیل شرکت Rebellion تصمیم به این خریداری گرفت، حالا شاهد نامگذاری Rebellion North بر روی TickTock Games هستیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، استودیو Rebellion North چهارمین سازنده‌ای می‌باشد که تحت نظر Rebellion کار می‌کند و در رابطه با پروژه‌های آینده این برند با شعبه‌های آکسفرد،وارویک و لیورپول همکاری خواهد داشت. همچنین Rebellion در قالب یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد سال 2019 برای آن‌‎ها اهمیت خاصی دارد و برنامه دارند چند پروژه در دست ساخت و رونمایی نشده خود را در این سال عرضه کند.

"جیسون کینگزلی"، یکی از بنیان‌گذاران Rebellion، در رابطه با خریداری TickTock Games اظهار نظر کرد. به نظر می‌رسد او در رابطه با این تصاحب تا حد زیادی مطمئن است و این اطمینان بخاطر همکاری‌ها و روابط گذشته آن‌ها شکل گرفته است. او باور دارد این سازنده به رشد Rebellion کمک خواهد کرد.

کینگزلی در این باره گفت:

"اضافه کردن افراد جدید به شرکت یک راه عالی برای شروع 2019 می‌باشد. شرکت ما به رشد خود ادامه خواهد داد و این بسیار مهم است که افراد جدید مناسب را برای پروسه‌ آینده به شرکت اضافه کنیم. ما قبلاََ با تیم TickTock Games کار کرده‌ایم و ما می‌دانیم آن‌ها با نام جدید Rebellion North به بهترین شکل به فعالیت خود ادامه خواهند داد."

به طور حتم سال گذشته عملکرد Rebellion چندان بد نبوده و IP جدید آن‌ها، Strange Bridge، نیز مورد استقبال نسبی قرار گرفته است.

شما می‌توانید نقد Strange Bridge را به قلم محمد کیانی، منتقد پردیس‌گیم، از اینجا بخوانید.

نظر شما در این باره چیست؟