گزارش: نشانه‌هایی جدید از ادامه بازی Alien: Isolation منتشر شد

Alien

به نظر می‌رسد که حساب رسمی توئیتر Alien نسخه‌ای جدید از این سری بازی‌ها معرفی نموده که مستقیماً طرفدران Alien را به کمایی از هایپ وارد کرده.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbook، این پرده برداری کوچک ساعاتی پیش انجام گردیده و شامل ویدئویی مبهم از پروژه‌ای جدید می‌شود. حالا، هنوز مشخص نیست این ویدئو مربوط به Alien Blackout ساخته‌ی 20th Century Fox است یا چیز دیگر.

"دختر. شورشی. قهرمان. داستان او ارزش گفته شدن دارد…

#Whois #AmandaRipley #ReadPlayWatch #Daughter #Rebel #Hero

Alien با آیدی (@AlienAnthology)، پانزده دی ماه 97"

پست مربوطه و تیزر را می‌توانید در صفحه‌ی رسمی توئیتر مشاهده کنید.

جالب است بدانید، این تیزر اشاره‌ای به نام Amanda Ripley دارد که شخصیت اصلی بازی ترسناکی است که در سال 2014 با همکاری Sega و Creative Assembly ساخته شد (Alien: Isolation). و به همین دلیل، این تیزر هواداران را متقاعد کرده که دنباله‌ای بر Alien: Isolation در راه است. اگرچه، ممکن است بازی کاملاً جدیدی با حضور Amanda Ripley داشته باشیم یا اینکه شاید او مرکز اصلی عنوان مولتی‌پلیر محور Alien: Blackout باشد.

دانلود با کیفیت SD – تماشا به صورت تمام صفحه

به نظر برخی افراد این ویدئو هیچ ربطی به یک بازی ویدئویی ندارد و با اینکه این گفته نیز یکی از احتمالات محسوب می‌شود، بعید به نظر می‌رسد این چنین باشد. در طول تیزر تگ‌لاین‌های "Read. Play. Watch." (بخوان. بازی کن. ببین) روی صفحه نمایش ظاهر می‌شوند. اگر این ویدئو مربوط به یک فیلم سینمایی جدید یا کتاب یا هرچیز دیگری به جز یک بازی ویدئویی بود، چرا باید کلمه‌ی "play" را در آن جای می‌دادند؟

سوال اصلی این نیست که آیا این معرفی مربوط به یک بازی است یا خیر، سوال اینجاست که چه بازی‌ای؟ Alien: Isolation فروش قابل قبولی داشت و نقدهای خیلی بدی نیز دریافت نکرد اما با این حال آنچنان هم دهان باز کن نبود. پس دور از ذهن به نظر می‌رسد که این تیزر ربطی به نسخه‌ی پیشین داشته باشد. به احتمال زیاد، تریلری برای Alien: Blackout است که اگر این ویدئو بخواهد معنای خاصی بدهد باید به زودی شاهد معرفی کامل آن باشیم.

مثل همیشه، تمام این‌ها فقط حدس و گمان هستند و نباید قطعی در نظر گرفته شوند. تیزر مبهمی مثل این آنقدر ارزش ندارد که بخواهید به خاطر آن هیجان‌زده شوید یا نتیجه گیری‌های زیادی از آن به دست آورید. اما اگر از طرفداران Alien هستید به همین هم میتوان رضایت داد. ما فکر می‌کنیم این ماجرا به Alien: Blackout ارتباط داشته باشد ولی به هر حال امیدوار هستیم که در نهایت دو بازی متفاوت از Alien داشته باشیم.