“مایکل پکتر” می‌گوید The Elder Scrolls VI در 2019 منتشر خواهد شد

The Elder Scrolls 6

با در نظر گرفتن همه چیز، تا عرضه‌ی The Elder Scrolls 6 فاصله زیادی داریم. این بازی در E3 قبل معرفی شد تا ترس‌ها درباره‌ی مسیر آینده Bethesda Game Studios را برطرف کند و از نظر توسعه، اقدامات بسیار کمی روی آن انجام شده. در واقع، انتظار داریم Starfield زودتر از آن از راه برسد، یعنی قبل از اینکه توسعه‌ی The Elder Scrolls 6 وارد مرحله‌ی جدی و کاملی شود.

اگرچه به گزارش پردیس گیم و به نقل از gamingbolt، طبق نظرات آنالیزگر معروف، مایکل پکتر، شکست Fallout 76 ممکن است برنامه‌های Bethesda را تغییر داده باشد. طی صحبت با GamesIndustry از ایشان پرسیده شد که در سال پیش رو انتظار چه چیزهایی را دارند، او در پاسخ گفت که فکر می‌کند Bethesda سرعت تولید Elder Scrolls 6 افزایش دهد و آن را برای 2019 آماده کند تا بتوانند افتضاح Fallout 76 را جبران کنند.

پکتر گفت؛ "شکست خوردن Fallout 76 به دست آوردن پیروزی بعدی را برای Bethesda حیاتی‌تر می‌کند و انتظار دارم که توسعه‌ی ESVI را سرعت ببخشند." او در ادامه مشخص کرد که بازی امسال منتشر خواهد شد. (با این گفته، وی همچنین اشاره نمود مدتی است که هر ساله این چنین پیش‌بینی‌هایی می‌کند)

به شخصه، با توجه به اینکه توسعه‌ی بازی هنوز به مرحله معنی داری نرسیده است، فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی پیش بیاید و اهمیتی هم ندارد که چقدر برای بلند شدن از زمین خوردن قبلی عجله داشته باشند، نمیتوان یک عنوان AAA را با کمتر از یک سال توسعه منتشر کرد. احتمالاً تا عرضه‌ی The Elder Scrolls VI فاصله زیادی داشته باشیم، مگر اینکه Bethesda بخواهد صدمه‌ی بیشتری به برند خود وارد کند.