Japan Studio شرکت سونی یک بازی رونمایی نشده در دست توسعه دارد

استودیو Japan بخش سرگرمی تعاملی سونی چندی پیش عنوان تحسین شده Astro Bot Rescue Mission را عرضه کرد و با استقبال بازیکنان نیز مواجه شد و حالا به نظر می‌رسد "ترویوکی توری‌یاما"، تولید‌کننده این استودیو، در قالب یک بیانیه مخصوص سال نو در وبسایت ژاپنی 4Gamer اعلام کرده است، پروژه جدیدی در دست تولید قرار دارد.

پروژه‌های اخیر "توری‌یاما" شامل بازی‌هایی مانند Astro Bot Rescue Mission،Bloodborne و Deracine می‌شود و حالا به نظر می‌رسد استودیو Japan برای معرفی یک عنوان رونمایی نشده در سال 2019 آماده می‌شود.

به غیر از این مورد، به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Twinfinite، تهیه‌کننده دیگر استودیو،"ماساکی یاماگیوا"، که او هم بر روی Deracine و Bloodborne کار کرده است اعلام کرد، در سال 2019 کار بر روی یک بازی جدید را آغاز خواهد کرد.

دست راست ژاپنی بخش سرگرمی تعاملی سونی و عضو استودیو‌های جهانی سونی در چند سال اخیر عناوین هیجان‌انگیز و پر طرفداری را برای خانواده پلی‌استیشن تولید کرده است، بنابراین رونمایی از پروژه بعدی آن‌ها می‌تواند جذاب باشد.

آیا شاهد یک همکاری دیگر با استودیو FromSoftware خواهیم بود؟ همکاری این دو استودیو تنها به Bloodborne محدود نمی‌شود بلکه سال‌ها پیش با مشارکت این سازندگان بازی Demon's Souls شکل گرفت. از طرف دیگر Japan Studio در ساخت Shadow of the Colossus نیز نقش داشت و این عنوان نیز یکی از افتخارات آن‌ها می‌باشد. البته این توسعه دهنده IPها و سری بازی‌های مختلفی را در دست دارد که یکی از آن‌ها Gravity Rush است.

از آن‌جا که سونی در مراسم E3 2019 شرکت نمی‌کند، این جذاب است که بدانیم تاریخ دقیق رونمایی از پروژه در دست توسعه Japan Studio چه روزی می‌باشد.

نظر شما در این باره چیست؟