حجم مورد نیاز برای نصب بازی Kingdom Hearts III برروی PS4 مشخص شد

حجم مورد نیاز برای نصب بازی Kingdom Hearts III برروی PS4 مشخص شد

چندی پیش خبری در رابطه با حجم بازی Kingdom Hearts III برروی Xbox One منتشر شد و مشخص شد که این بازی برروی کنسول نسل هشتمی Microsoft حجمی نزدیک به 36 گیگابایت خواهد داشت.

حال به گزارش پردیس‌گیم و نقل از dualshockers،‌ به نظر می‌رسد حجم این بازی روی PS4 مقداری بیشتر از Xbox One خواهد بود.

بعد از بحثی که میان دو کاربر در توئیتر پیش آمد،‌ عکسی از باکس آرت این بازی منتشر شد که البته تماما به زبان ژاپنی است، اما می‌توان حجم نصبی این بازی را مشاهده کرد. طبق عکس منتشرشده، همان‌طور که برروی کاور بازی نوشته‌ شده است، برای نصب این بازی روی PS4 به 40 گیگ فضا نیاز دارید،‌ یعنی تقریبا 4 گیگ بیشتر از Xbox One.

اکنون قطعا می دانید که چه مقدار از فضای هارد خود را برای نصب این بازی که در ماه ژانویه منتشر می‌شود خالی کنید. در حالی که هنوز یک ماه به انتشار بازی باقی است، چند نسخه از این بازی به دست یک نفر افتاده است که بخش های مختلف آن را در فضای مجازی لو می‌دهد و به نظر می‌رسد که قصد دارد پایان‌ آن را نیز لو دهد. اما جای نگرانی نیست،‌ زیرا به گفته Square Enix،‌ مرحله پایانی بازی به صورت Patch روز اول به بازی اضافه خواهد شد.

بازی Kingdom Hearts III در تاریخ 25 ژانویه (5 بهمن) در ژاپن و 29 ژانویه (9 بهمن) در اروپا و آمریکای‌شمالی برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.