هشت روز زمان برای کشتن دومین شخصیت گریزان Hitman 2 + ویدیو

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Pcgamer، تنها هشت روز زمان برای کشتن دومین شخصیت گریزان Hitman 2 زمان دارید. بعد از فرو بردن کله‌ی شان بن بیچاره در کاسه توالت و کور کردن وی با یک قلم خودکار، اکنون بازیکنان Hitman 2 می‌توانند به سراغ دومین شخصیت بخت برگشته فراری این بازی بروند و آن شخصیت "وینچنته موریو" نام دارد.

وی به انقلابی بودن شهرت دارد و از هر چیزی مایه می‌گذارد تا نظم نوینی در دنیا بر قرار سازد و این کار را از کلمبیا آغاز نموده‌است. این مرحله با نابود سازی و خنثی کردن نقشه های شوم این کاراکتر خبیث شروع می شود. تا 30 دسامبر فرصت دارید تا خیلی بی سر و صدا ، و یا اگه حال نمی کنید نه چندان بی سر و صدا سر وی را زیر آب کنید!

امکان حضور وی در نقاط مختلف نقشه بازی، به شما گزینه های مختلفی برای ساقط نمودن وی خواهد داد. فقط حواستان باشد که ابتدا نقشه کلمبیا را در حالت عادی بازی کنید تا از اسرار وی با خبر شوید و به یاد داشته باشید که تنها یک فرصت برای کشتن وی دارید.

اطلاعات بدست آمده از ویدیوی زیر نشان می‌دهد که وی انسانی بدبین و خودشیفته‌ای است که بی هیچ دلیل مشخص دروغ های شاخ دار می‌بافد. راستی شرب خمر هم زیاد انجام میده… اینم یه راهنمایی دیگه!

موفق باشید!

دانلود SD – دانلود HD

تماشا بصورت تمام صفحه