خوش گذرانی طرفداران Marvel’s Spider-Man با لباس جدید Sam Raimi

Spider Man

بالاخره رسمی شد، لباس نمادین سه گانه‌ی سم ریمی به عنوان هدیه‌ی سال نو برای PS4 به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفت و افراد بسیاری مشغول ضبط ویدئوها، گرفتن اسکرین‌شات‌ها و ساخت memeهای گوناگون شده‌اند تا این رویداد را جشن بگیرند.

اول از همه، اجازه دهید مشخص کنیم چرا لباس ریمی در Marvel’s Spider-Man اینقدر برای جامعه‌ی طرفدران اهمیت دارد. حتی پیش از انتشار بازی، هواداران خواستار لباس توبی مگوایر از سه گانه فیلم‌های سم ریمی بوده‌اند، سری فیلمی که به شدت در 2018 قابلیت meme سازی شدن از روی آن به وجود آمد. در طول یک دوره این ماجرا دیگر یک درخواست شوخی وار برای تیم توسعه‌ی Insomniac Games از سوی بازیکنان نبود. حتی طی حرکتی غیرمنتظره، استودیو به توئیت یکی طرفداران جواب داد؛

Spider Man

بیخیال دیگه، Insomniac. گفتی که گوش میدی.

– Cade Scott saw Spider-Verse

گوش دادن معنیش این نیست که همیشه هر چیزی مردم بهمون بگن رو انجام بدیم. صداتون رو می‌شنویم. شنیدن همیشه معنی پیروی کردن یا دست به کار شدن نمیده.

– Insomniac Games، بیست و یکم آذر 97

چیزی که نمیدانستیم این بود که Insomniac تمام این مدت درحال طراحی لباس بوده، در انتظار گرفتن امضای رضایت از سوی Disney، Marvel و سایر افراد کت و شلوار به تن دفتری. پس طی مدتی، جامعه بازیکنان Marvel’s Spider-Man کادویی را دریافت کردند که واقعاً مناسب فصل تعطیلات کریسمس است.

حالا که بازیکنان لباس ریمی را دارند با آن چه کار می‌کنند؟ همه کار!

فقط با انداختن نگاهی کوتاه به اعضای انجمن subreddit، میتوانیم دامنه‌ای گسترده از عکس‌ها، ویدئوها و واکنش‌های مختلف را ببینیم.

برای شروع، میتوایند چند دقیقه از گیم‌پلی را با این لباس جدید تماشا کنید؛

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

اگرچه، حتی کسانی که استعداد خاصی در زمینه ویرایش ویدئو ندارند نیز اوقات خوشی را سپری می‌کنند. برای مثال، میتوانید یکی از بهترین دقایق از فیلم را در اسکرین‌شات‌های زیر مشاهده کنید. از صحبت کردن با مری جین گرفته تا فرود آمدن روی قطار، طرفداران همه چیز را پوشش داده‌اند؛

Spider Man

Spider Man

Spider Man

Spider Man

ولی بهترین چیز انرژی و روحیه‌ی مثبتی است که با این کار ایجاد شده؛ حتی اگر محبوبیت لباس ریمی به دنبال درخواست شدید و همواره‌ی عده‌ی کوچکی به وجود آمده باشد، حالا که این لباس به بازی وارد شده همگی از آن راضی هستند.

Spider Man

"این هم از لباس وامونده‌تون پس دیگه خفه شید و چیزی درموردش نگید. اگه دوباره ازمون بخواید بازم یه کاری بکنیم، آپدیت بعدی تمام بازی رو تبدیل به شبیه ساز آشپزی میکنه."

و در آخر شوخی با Insomniac Games …

Spider Man

Marvel’s Spider-Man هم اکنون به صورت انحصاری برای PS4 در دسترس است و لباس ریمی به عنوان یک DLC رایگان منتشر شده.