تماشا کنید: ویدئویی جدید از بخش داستانی و تک‌نفره بازی Crackdown 3

Crackdown III

طی ماه‌های اخیر، تمرکز مایکروسافت روی نمایش بخش Wrecking Zone مولتی‌پلیر Crackdown 3 بوده ولی قسمت تک نفره چه می‌شود؟ به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، نگاه‌ها و نمایشات اولیه از بخش تک‌نفره چندان جالب توجه نبودند ولی آیا توسعه دهنده یعنی Sumo Digital توانسته تجربه‌ی این بازی را بهبود دهد؟ خب، خودتان میتوانید با مشاهده‌ی یک ویدئویی 4 دقیقه‌ای از بخش کمپین که توسط IGN منتشر شده قضاوت کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

همانطور که نمایش داده شد، تعداد زیادی مأمور با قدرت‌های ابرانسانی وجود خواهد داشت که می‌توانید از بین آنان یکی را انتخاب کنید و هر کدام قابلیت این را دارند تا در یکی از پنج ناحیه‌ی مختلف بازی لول‌آپ شوند. بسته به اینکه به عنوان چه کسی بازی می‌کنید، در نواحی به خصوصی پاداش دریافت خواهید کرد؛ برای مثال، مأمور جکسون که "تری کروز" نقش وی را ایفا کرده، ارتقاءهایی در قدرت و مواد منفجره به دست خواهد آورد (به نظر مناسب می‌آید). شایان ذکر است پیشروی جهان و شخصیت شما به شکلی جداگانه ذخیره می‌شود، پس آزاد هستید که چندین کاراکتر را ارتقاء دهید بدون اینکه بخواهید تمام بازی را از ابتدا شروع کنید.

نقشه‌ی Terra Nova که با استانداردهای امروزه اندکی کوچک به نظر می‌رسد، شامل سه نوع هدف می‌شود،؛ تدارکات، صنایع و پاسداری. سراغ یک هدف بروید، به اندازه کافی سر و صدا به پا کنید و بدین شکل توجه یک باس را به خود جلب می‌کنید که باید به مبارزه با آن بپردازید. به نظر می‌آید که سبک طراحی مراحل فرصت‌های زیادی برای دویدن، پریدن و منفجر کردن ایجاد می‌کند ولی گرافیک و تنظیمات کلی مقداری خشک و تخت به نظر می‌رسند. ولی، شاید فقط یک منطقه‌ی ساده را نمایش داده‌اند… مشتاقیم که ببینم نفر بعدی سراغ یکی از آن آسمان خراش‌های بزرگ برود.

خب، نظر شما چیست؟ بخش کمپین Crackdown 3 ارزش وقت گذاشتن را دارد؟ حدس ما بر این است که موفقیت یا شکست این عنوان بیشتر وابسته به کیفیت بخش مولتی پلیر آن باشد تا قسمت تک نفره.

Crackdown 3 در 26 بهمن ماه برای PC و Xbox One منتشر خواهد شد.