بازی‌های رایگان ماه ژانویه Xbox برای کاربران Gold مشخص شد؛ فرصتی طلایی برای تجربه یکی از بهترین بازی‌های امسال

بازی‌های رایگان ماه ژانویه Xbox برای کاربران Gold مشخص شدند

با نزدیک‌شدن به پایان دسامبر، شرکت Microsoft به تازگی بازی‌های از بازی‌های رایگان کاربران Gold در ماه ژانویه رونمایی کرده است. با توجه به بازی‌هایموجود در لیست، می‌توان گفت که با عناوین خوبی چه برای Xbox One و چه برای Xbox 360 سروکار داریم.

به گزارش پردیس‌گیم، از 1 تا 31 ژانویه کاربران Gold کنسول Xbox One می‌توانند به دانلود و تجربه Celeste بپردازند. این بازی پلتفرمرِ جذاب و چالش‌برانگیز یکی از بهترین عناوین سال 2018 بود و حتی در مراسم The Game Awards 2018 به عنوان بهترین بازی مستقل سال انتخاب شد.

دیگر بازی کنسول Xbox One عنوان WRC 6 World Rally Championship بوده و از تاریخ 16 ژانویه تا 15 فوریه در دسترس خواهد بود. این بازی مسابقه‌ایِ واقع‌گرا بازیکنان را با چالش‌های گوناگونی از جمله مشکلات آب‌وهوا نظیر یخ‌زدگی یا مه و به مشکل‌خوردن موتور اتوموبیل در چنین زمان‌هایی به چالش می‌کشد.

کاربران کنسول Xbox 360 نیز می‌توانند از ابتدا تا میانه‌ی ماه بازیِ Lara Croft and Guardian of the Light و از 16 تا 31 ژانویه به تجربه Far Cry 2 بپردازند. شایان ذکر است این 2 بازی به لطف قابلیت backwards compatibility برروی Xbox One نیز دسترس هستند.

نظر شما در مورد بازی‌های این ماه چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.