اکنون می توانید با پول واقعی در Red Dead Online شمش طلا بخرید

در آخرین پستی که در وبلاگ Rockstar منتشر شده است به چند تغیر مبهم در بازی اشاره شده است و جزییات نحوه به دست آوردن شمش طلای رایگان شرح داده شده است.

به گزارش پردیس گیم، در این پست Rockstar از بازیکنانی که در بتای بازی شرکت کرده‌اند تشکر کرده است و گفته است که کسانی که این بتا را انجام داده‌اند 15 شمش طلا دریافت خواهند کرد. Rockstar نوشته است :

"جایزه ها از امروز اهدا خواهند شد و و اگر شما هنوز بتای Red Dead Online را بازی نکرده اید تا پنجشنبه 29 آذر فرصت دارید تا با انجام بازی این جایزه ها را دریافت کنید.همه ی شمش های طلا تا دوشنبه 2 دی ماه اهدا خواهندشد. منتظر یک علامت هشدار هنگام ورود به Red Dead Online برای تایید دریافت هدایا باشد."

پس اگر بازی Red Dead Online را شروع نکرده‌اید الآن بهترین زمان برای این کار است. Rockstar همچنین می خواهد از بازیکنانی که بازی را پیش خرید کرده اند با اهدای پول درون بازی یا همان RDO$ تشکر کند. اگر شما هر نسخه ای از بازی را پیش خرید کرده اید، 100 دلار از پول درون بازی دریافت خواهید کرد. اگر نسخه special edition بازی را پیش خرید کرده اید 100 دلار اضافه و اگر نسخه ultimate edition بازی را پیش خرید کرده‌اید 1000 دلار اضافه از پول درون بازی دریافت خواهید کرد.

هم اکنون می توانید با توجه به باز بودن فروشگاه با پول واقعی در بازی شمش طلا بخرید. می‌توانید با 9.99 دلار 25 شمش طلا(همچنین الآن پیشنهاد ویژه ای برای گرفتن 25 شمش به قیمت 4.99 دلار وجود دارد)، 55 شمش به قیمت 19.99 دلار، 150 شمش به قیمت 49.99 دلار، 245 شمش به قیمت 74.99 دلار و یا 350 شمش به قیمت 99.99 دلار بخرید.

در نهایت، بازی آپدیت شده است. یادداشت این پچ به این صورت است: "آپدیت 1.05 برای بهبود کلی بازی و برطرف کردن پایداری بازی، ذخیره اطلاعات و رفع برخی مشکلات بازی منتشر شده است.