توسعه دهندگان Halo Infinite علاقه‌ای به اضافه کردن حالت “بتل رویال” ندارند

Halo Infinte

با اینکه ممکن است برای برخی رویایی باشد، به نظر می‌آید قرار نیست Halo Infinite شامل حالت بتل رویال شود، یا دست کم 343 Industries فعلاً برنامه‌ای برای آن ندارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbook، در طول یکی از استریم‌های زنده به میزبانی 343 Industries، از آقای جف ایسترلینگ (Jeff Easterling) و جیمز بچیسی (James Bachici) درباره بودن یا نبودن حالت بتل رویال در Halo سوال پرسیده شد، سوالی که احتمالاً از زمان معرفی در اوایل امسال مرتباً توسط آن کوبیده شده‌اند.

ایسترلینگ در پاسخ گفت؛ "همین الان این موضوع رو می‌گویم، تنها لغت ب و ر داری که به آن علاقه داریم بتل رایفل می‌باشد." برای افرادی که نمی‌دانند؛ "بتل رایفل" یکی از اسلحه‌های مشخصه‌ی این سری بازی‌ها است.

همانطور که می‌دانید، این اولین باری نیست که 343 Industries وجود حالت بتل رویال در Halo Infinite را رد می‌کند. در اوایل امسال، ایسترلینگ تأیید کرد چنین حالتی به بازی اضافه نخواهد شد، همچنین هیچ یک از سایر گرایش‌هایی که صنعت گیم در حال حاضر به دنبالش است نیز جایی در بازی نخواهد داشت.

اگرچه، روند توسعه بازی‌ها همواره تغییر می‌کند و با محبوبیت تعجب برانگیز حالت بتل رویال، خیلی دور از انتظار نمی‌باشد که Halo Infinite این مود یا شاید چیزی مشابه به آن را در خود جای دهد. ولی از قرار معلوم، هنوز برنامه‌ای برای آن در نظر ندارند.

با اینکه خیلی از گیمرها یک حالت بتل رویال خوب را دوست دارند، ممکن است همگی تزریق آن به تک تک بازی‌های عرضه شده را نپسندند. با این حال، اگر دلمان بخواهد حالت بتل رویال را در یک بازی ببینیم، آن بازی مطمئناً Halo است. ولی تا اینجای کار، نباید زیاد برای آن امیدوار بود.

Halo Infinite در حال حاضر بدون تاریخ انتشار و یا پنجره‌ی زمانی برای عرضه برای Xbox One و PC در دست توسعه قرار دارد. امکان دارد که بازی سال آینده منتشر شود ولی ظاهراً برنامه آن برای 2020 یا فراتر از آن باشد که یعنی احتمال دارد با عنوانی میان نسلی طرف باشیم.

مایکروسافت تا اینجای کار درمورد این پروژه خیلی ساکت بوده و جزئیات در رابطه با آن بسیار کم هستند. اگرچه باید به زودی و احتمالاً حین E3 2019 اخباری درمورد آن بشنویم.