بهترین فیلم هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید / بخش چهارم

3 فیلم رئال و به شدت زیبا !

سلام خدمت همه عزیزان ! با معرفی بهترین فیلم ها برای آخر هفته بخش چهارم در خدمت شما هستم! این هفته سه فیلم ناب ، جذاب و تامل برانگیز دیگه رو برای شما انتخاب کردم، امیدوارم از دیدنشون لذت ببرید!

همچنین می تونید بخش های قبل رو از اینجا مشاهده کنید ! همونطور که میدونید اینجا به معرفی فیلم هایی می پردازیم که ارزش محتوایی بالایی دارن پس انتظار معرفی فیلم پاپ کورنی برای آخر هفته هاتون رو حداقل از من نداشته باشید !

برای این هفته شما 3 فیلم جالب انتخاب کردم، اولی داستان زندگی مارک زاکربرگ و نحوه پیدایش فیسبوک، دومی فیلمی کلاسیک و زیبا بازی هامفری بوگارت و در نهایت هم یک فیلم درام از اروپا براتون معرفی میکنم.پس با معرفی بهترین فیلم ها برای آخر هفته بخش چهارم همراه من باشید.

The Social Network / شبکه اجتماعی

زمان انتشار : ۲۰۱۰

کارگردان : دیوید فینچر

آهنگساز : ترنت رزنر- آتیکوس راس

بازیگران : جسی آیزنبرگ- اندرو گارفیلد- جاستین تیمبرلیک- برندا سونگ

خب اکثر ماها با شبکه اجتماعی فیس‌بوک برای مدت ها هست که آشنایی داریم و مدت زیادی این شبکه اجتماعی یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی داخل کشور و کل دنیا بود و همچنان هست. این روز ها که مبحث سرقت اطلاعات و افشا گری ها علیه فیس‌بوک داغ هستش. گفتم بعد نیست فیلم شبکه اجتماعی رو با هم مرور کنیم ، فیلمی به کارگردانی دیوید فینچر که برای ساخت آثار جنایی محبوبی نظیر هفت و باشگاه مشت زنی شهرت بسیار زیادی داره.

این بار فینچر به سراغ زندگی شخصی رفته که نحوه برخورد و روابط انسان هارو برای همیشه دستخوش تغییر کرد! اگه شما هم میخواین از زندگی نامه مارک زاکربرگ و نحوه پیدایش فیس‌بوک آگاه بشید حتما این فیلم جذاب رو تماشا کنید. موسیقی متن این فیلم هم اثر زوج ترنت رزنر و آتیکوس راسهستش!

در ادامه بخوانید » بررسی سریال Mindhunter درام پلیسی متفاوت به کارگردانی دیوید فینچر

The Maltese Falcon / شاهین مالت

The Maltese Falcon / شاهین مالت

زمان انتشار : ۱۹۴۱

کارگردان : جان هیوستن

آهنگساز : آدولف دویچ

بازیگران : هامفری بوگارت- مری آستور- گلادیس جرج- پیتر لوره

شاهین مالت با بازی زیبای هامفری بوگارت و کارگردانی فوق العاده جان هیوستن یکی از اون فیلم های کلاسیکی هستش که باید همه علاقه مندان به سینما تماشاش کنن! درواقع خیلی ها این فیلم او سرآغاز سبک نوآور/NOIR در سینما میدونن! فیلمی سیاه سفید با نماهای فوق العاده دوربین و کارگردانی بی نظیر که تمام زوایای ژانر نوآور رو برای بیننده به تصویر می کشه!

فیلم داستان کارگاه خصوصی (هامفری بوگارت) برای حل کردن پرونده ای عجیب باید با سه تبه کار عجیب تر وارد مذاکره بشه ! پس یادتون باشه حتما این فیلم رو تماشا کنید!

4 Months, 3 Weeks and 2 Days / چهار ماه، سه هفته و دو روز

4 Months, 3 Weeks and 2 Days / چهار ماه، سه هفته و دو روز

زمان انتشار : ۲۰۰۷

کارگردان : کریستین مونجیو

آهنگساز : موسیقی متن گرد آوری شده از …

بازیگران : آدی کرگالیو-لومینیتا جورجیو-مادلینا گاهیوزو-ولاد ایوانف

این فیلم ششمین فیلم بلند کارگردان مشهور رومانیایی کریستین مونگیو هستش. فیلمی که موفق شد در سال 2007 برنده جایزه نخل طلایی کن بشه همچنین موفق شد به عنوان فیلم برگزیده بیستمین دوره جوایز آکادمی فیلم اروپا انتخاب بشه.

داستان فیلم درباره دختری هستش که بطور ناخواسته حامله شده و حالا به کمک دوست و هم اتاقیش قصد داره سقط جنین غیرقانونی انجام بده ! چیزی که این فیلم به شدت راجع بهش حرف میزنه برخورد خشونت آمیز و ضد زن مردهای جامعه رومانی هست! فیلم سعی داره بدون قضاوت واقعیت تلخی رو نشون بده که روزانه زنان زیادی در جهان با اون دست و پنجه نرم میکنن! بارداری ناخواسته و درد و رنجی که این افراد باید متحمل بشن! این فیلم به زیبایی زوایای جهان زنانه مردم رومانی را به تصویر می کشد زنانی مظلوم که مردان آنها را برده ای بیش نمی بینند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! در ادامه بخوانید » نه به خشونت روحی علیه زنان !

جا داره اینجا یادی کنیم از فیلم لاک پشت ها پرواز می کنند به کارگردانی بهمن قبادی که مسئله بارداری و تولد ناخواسته رو به زیبایی به تصویر می کشه !

امیدوارم شما از تماشای این فیلم ها لذت ببرید ! لطفا شما هم فیلم های مورد علاقتون رو به ما پیشنهاد بدید !

همچنین بخوانید »

پروژه جدید الکس گارلند یک سریال ۸ قسمتی برای شبکه فاکس

۱۰سریال جدید در سال ۲۰۱۸ که بی صبرانه منتظر شروع آنها هستیم !

باراک اوباما در حال مذاکره برای ساخت شو تلویزیونی در نتفلیکس است !

نوشته بهترین فیلم هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید / بخش چهارم اولین بار در وارونه پدیدار شد.