Panzer Dragoon و ادامه‌اش بازسازی HD دریافت خواهند کرد

هیچ چیز بهتر از بازگشت یک سری کلاسیک نیست. در سال 2019 شاهد بازگشت خیلی از فرنچایزهای قدیمی و خاطره‌ساز خواهیم بود، به عنوان مثال Battletoads برای Xbox One و پنجمین قسمت سری Devil May Cry در ماه مارس منتشر خواهند شد تا خاطره‌ها را زنده کنند. اینبار متوجه شدیم یک بازی کلاسیک جذاب دیگر نیز در سال آینده منتشر خواهد شد و آن چیزی نیست جز بازسازی HD سری Panzer Dragoon!

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، شرکت Forever Entertainment از طریق یک بیانیه اعلام کرد با همکاری Sega عناوین Panzer Dragoon: Remake و Panzer Dragoon II: Zwei Remake را منتشر خواهد کرد که البته هر دوی این بازی‌ها تا قبل از پایان سال 2019 در دسترس طرفداران قرار می‌گیرند. پلتفرم‌های مقصد مشخص نشدند اما انتظار داریم بازسازی‌های مذکور برای سه پلتفرم اصلی Steam،PS4 و Xbox One عرضه شوند.(انتشار بازی بر روی Switch هم چندان دور از ذهن نیست!)

رونمایی و توضیحات کامل را در ادامه می‌خوانید:

Panzer Dragoon: Remake یک تجربه کاملاََ تازه و تجدید شده از Panzer Dragoon به حساب می‌آید. نسخه اصلی ابتدا در سال 1995 برای کنسول Sega Saturn عرضه شد و نظر بازیکنان و منتقدین را به خود جلب کرد. تمامی نسخه‌های سری Panzer Dragoon بازسازی و بر روی پلتفرم‌های مختلف منتشر شدند که آخرین مورد به آوریل 2018 و انتشار Panzer Dragoon Orta بر روی Xbox One(از طریق Backward Compatibility) بر می‌گردد.

ورژن جدید بازی که در دست توسعه قرار دارد به طور کامل مطابق گرافیک مدرن و استانداردهای حال حاضر صنعت بازی‌های ویدیویی ساخته می‌شود تا برای بازیکنان جدید و تازه وارد نیز جذابیت خاص خود را داشته باشد در حالی که همچنان به داستان قدیمی خود پایبند است. اطلاعات بیشتر در ماه‌های پیش رو اعلام خواهد شد.

به طور حتم این خبر برای طرفداران قدیمی سری بسیار خوشایند است و تجربه آن در سال 2019 می‌تواند خاطرات زیادی را زنده کند.

نظر شما در این مورد چیست؟