تماشا کنید: تریلر داستانی جدید عنوان God Eater 3

تماشا کنید: تریلر داستانی جدید عنوان God Eater 3

شرکت Bandai Namco تریلر داستانی جدیدی را از عنوان God Eater 3 منتشر کرده است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming، با توجه به تریلر منتشر شده، شاهد صحنه‌هایی از قهرمانان بازی و مبارزاتشان بر علیه "آراگامی" (Aragami) هیولا مانند می‌‌باشد که دنیای آخرالزمان بازی را ویران می‌کند.

در جهانی که توسط "آراگامی‌ها"، جانوران ترسناکی که تنها با هدف نابود کردن و بلعیدن زندگی می‌کنند، ویران شده، God Eater­ها، مبارزان مخصوص این هیولا‌ها، تنها امید بشریت هستند. این سربازان ارتقا یافته توانایی استفاده از سلاح God Arcs، سلاح­های بیولوژیکی ساخت انسان که قادر به از بین بردن این هیولاها هستند، را دارند.

در کنار نگاهی به صحنه‌هایی از شخصیت‌های بازی از جمله "فیم" مرموز، شاهد وجود دختری هستیم که برای سرنوشت قهرمانان بازی مهم خواهد بود.

در God Eater 3 پروتاگونیست بازی توسط گروه Ash Crawler با نام Chrysanthemum نجات داده می‌شود. گروه‌ Ash Crawler به عنوان کشتی‌های هاب برای قهرمانان GOD EATER و تنها خط زندگی انسان‌ها در جهان آخرالزمان می‌باشند. آن‌ها توسط بقایای دیوارهای "آراگامی" پوشیده شده‌اند تا در برابر تاثیرات جهان بیرون مقاوت ازخود به جای بگذارند.

عنوان God Eater 3 در تاریخ 19 بهمن برای PS4 و PC عرضه خواهد شد.

دانلود SD – دانلود HD

تماشا بصورت تمام‌صفحه