گرالت از سری The Witcher به Monster Hunter World خواهد آمد + تریلر

امروز در کنفرانس خبری و ارائه مطبوعاتی Monster Hunter World شاهد یک سورپرایز برای طرفداران سری Witcher بودیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، نسخه Xbox One و PS4 عنوان محبوب Monster Hunter در اوایل سال 2019 در قالب یک به روز رسانی مجانی شخصیت اصلی The Witcher، گرالت، را به عنوان یک کارکتر قابل بازی دریافت خواهد کرد.

ما تنها شاهد یک شخصیت قابل بازی ساده نخواهیم بود بلکه Capcom قول داده است در کنار این کارکتر شاهد ماموریت‌ها و مکانیک‌های نقش‌آفرینی نزدیک به سری The Witcher نیز خواهیم بود تا شخصیت گرالت زنده‌تر از همیشه در قالب بازی قرار گیرد. تهیه‌کننده بازی "ریوزو سوجیموتو"، در این باره گفت، منتظر چیزی باشید که هرگز مانندش را در بازی Monster Hunter ندیده‌اید.

هنوز مشخص نشده است که چه تغییراتی شامل حال گیمپلی بازی خواهد شد اما در اعلامیه‌ای تایید شد، گرالت از سبک مبارزه مخصوص و همیشگی خود به همراه جادوهای ویژه خودش استفاده خواهد کرد و همچنین صداگذار همیشگی سری "داگ کاکل" وظیفه صداپیشگی را بر عهده دارد.

تریلر منتشر شده را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

متاسفانه طبق اعلانات سازنده، بازیکنان PC باید مدت بیشتری برای این محتوا صبر کنند. Capcom زمان دقیق انتشار نسخه PC را اعلام نکرد اما ذکر شد در نهایت این محتوا برای بازیکنان PC نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.