آپدیت بزرگ و جدید Call of Duty: Black Ops IIII امیدوارکننده و جذاب به نظر می‌رسد + جزئیات

آپدیت بزرگ و جدید Call of Duty: Black Ops IIII امیدوارکننده و جذاب به نظر می‌رسد

ساعاتی پیش استودیو Treyarch از آپدیت بزرگ Call of Duty: Black Ops IIII که بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد، رونمایی کرد.

آپدیت Operation Absolute Zero هفته آینده برای PlayStation 4 (و با تاخیر برروی باقیِ پلتفرم‌ها) عرضه خواهد شد و تغییراتی کلیدی در بازی ایجاد خواهد کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، با توجه به پستی در بلاگ رسمی استودیوِ Treyarch، این آپدیت اولین Specialist پس از عرضه‌ی بازی به نام Zero را به Black Ops IIII اضافه خواهد کرد. وی هکری با قابلیت‌های مختلف از جمله ایجاد اختلال و منحرف‌کردن دشمنانش بوده و بازیکنان می‌توانند در حالت‌های چندنفره و Blackout از او استفاده کنند.

Zero با کامل‌کردن Tier 1 در Black Market تازه اصلاح‌شده بازی در دسترس قرار می‌گیرد؛ این بدین معناست که وی از ابتدا به صورت رایگان برای تمام بازیکنان قابل انتخاب و بازی خواهد بود.

هم‌چنین Operation Absolute Zero برای اولین بار اسلحه‌هایی جدید به Black Ops IIII اضافه می‌کند. 3 اسلحه‌ی بخش چندنفره عبارتند از: Daemon 3XB SMG ، مسلسل SWAT RFT و اسلحه‌ سرد Secret Santa.

نگرانی‌هایی وجود داشت که Activision این اسلحه‌ها را در Supply Dropها قرار دهد و با این کار Black Ops IIII تبدیل pay-to win (کسی که پول بیشتری پرداخت کند، راحت‌تر برنده می‌شود) تبدیل کند ولی به جای آن، Tierها را در Black Market قرار دادند. Treyarch هنوز نگفته که دقیقا کدام Tierها این اسلحه‌ها را باز خواهند کرد ولی نکته مثبت این است که بازیکنان می‌توانند به جای پرداخت پول،‌آن‌ها را از راه بازی‌کردن به دست آورند.

اما در حالت Blackout،‌ آپدیت Operation Absolute Zero سبب می‌شود تا از 10 دسامبر (19 آذر) این حالت یک سیستم جدید برای بازیابی زره، بهبود‌هایی در صداگذاری، لگد اسلحه و تغییرات فصلی در نقشه‌ها دریافت ‌کند.

به گفته Treyarch، این تغییرات فصلی در پوشش گیاهی و نورپردازی در زمستان بیشتر نمود پیدا می‌کند. هم‌چنین تغییرات نامحسوسی در در محیط Nuketown Island، Hydro Dam و Factory رخ خواهد داد.

سپس در 11 دسامبر (20 آذر)، Hijacked به عنوان مقصدی جدید به نقشه اضافه می‌شود. این کشتی تفریحی در آب‌های شمال غربیِ نقشه قرار داشته و از یکی از نقشه‌های بخش چند‌نفره Treyarch به همین اسم الهام گرفته شده است. وسیله‌ نقلیه جدیدی به نام ARAV نیز به Blackout اضافه خواهد شد؛ این وسیله نقلیه‌ی 2نفره و زره‌پوش، دارای یک اسلحه مسلسل است که احتمالا استفاده از آن هیجان‌انگیز باشد. به گفته‌ی Treyarch، بازی‌های سفارشی، اسکین اسلحه‌ها، به‌روزرسانی رابط کاربری در کنسول‌ها، تغییرات دکوراسیون برای ایام جشن‌ها و دیگر چیزها نیز به زودی به Blackout اضافه خواهند شد.

در زمینه بخش زامبی نیز مفیدترین آپدیت اضافه‌شدن Tierها به این بخش است. پیش از این با بازی کردن بخش زامبی نمی‌توانستید در Tierهای Black Market پیشروی کنید که البته باعث تعجب کاربران شده بود. از هفته آینده، اگر 15 راند از بخش کلاسیک زامبی‌ را کامل کنید، پاداش روزانه خود از Tier بخش Black Market را دریافت خواهید کرد.

در آخر نیز تغییراتی در Black Market اعمال خواهد شد. جدول جدید با تعداد صد Tier شروع شده و تم و مضمون این Tierها هر 25 تا تغییر خواهد کرد. هم‌چنین هر پاداشی برای صد Tier اول را می‌توان مشاهده کرد و از این طریق می‌توانید روند پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشید.

Treyarch چیزهای گوناگونی از جمله اسکین‌ها و رنگ‌هایی جدید برای اسلحه‌ها به Black Market اضافه کرده که مسلما چیز خوبی است. شخصیت‌های جدیدی از جمله Nikolai که بعد از Tier 45 در دسترس خواهد بود نیز اضافه شده‌اند.

با تمامی این جزئیات به نظر می‌رسد که شاهد آپدیت بزرگ و خوبی خواهیم بود. البته مشکل اصلی یعنی پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم‌چنان باقی خواهند ماند و اینکه می‌توانید با پرداخت پول، از Tierهای Black Market عبور کرده کمی حس و حال پیشرفت را از بازی می‌گیرد. البته هنوز کاهش پیداکردن تعداد Tierها از 200 به 100 و هم‌چنین کنار گذاشتن Supply Dropها برای اسلجه‌های جدید نکته‌های مثبتی هستند که تغییرات بزرگی در بازی به وجود خواهند آورد.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.