Rage 2 بر روی استیم منتشر نمی‌شود؛ Bethesda Launcher فروشگاه مقصد خواهد بود

با وجود این که شرکت Bethesda با مشکلات به وجود آمده از سمت عنوان Fallout 76 دست و پنجه نرم می‌کند، به نظر می‌رسد همچنان تاکید زیادی بر روی Bethesda Launcher دارد و آن را بهترین راه حل و لانچر برای بازی‌های PC خود می‌داند. نسخه PC یکی دیگر از بازی‌های تحت لیبل Bethesda نیز بر روی لانچر رسمی شرکت عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، چندی پیش Bethesda پیش فروش Rage 2 را رسماََ شروع کرد و همانطور که می‌دانید بازی در اواسط سال آینده به مشتری ارائه خواهد شد. Rage 2 توسط سازنده Just Cause یعنی Avalanche Studios و id Software توسعه می‌یابد و قول یک بازی کامل‌ و وسیع‌تر را به طرفداران می‌دهد.

نسخه Deluxe بازی شامل موارد اضافی مانند بسته الحاقی Rise of the Ghosts، DoomBFG،The Wasteland Wizard Cheat Codes می‌شود، از طرف دیگر مواردی مخصوص، به افرادی که بازی را پیش خرید کرده‌اند تعلق خواهد گرفت که ماموریت Cult of the Death God،Settler Pistol،the Nicholas Raine Armor و Mutant Monster Truck Skin نیز شامل این موارد خواهد شد. مثل همیشه در نسخه پیش خرید و Deluxe شاهد اسکین، سلاح و موارد مختلف دیگری نیز خواهیم بود.

نسخه Deluxe با قیمت 79.99 دلار برای پیش‌خرید در دسترس قرار دارد و با این موارد اضافه ارزشمند به نظر می‌رسد. حال نکته منفی ماجرا آن است که بازی تنها بر روی Bethesda Launcher عرضه خواهد شد، لانچری که بسیاری از بازیکنان در رابطه با Fallout 76 با آن مشکل داشتند، عده‌ای می‌خواستند بازی خود را refund کنند و پول خود را پس بگیرند اما به مشکل برخوردند، عده‌ای نیز مشکلات تکنیکی زیادی با این لانچر داشتند. حال دوباره Bethesda برای Rage 2 نیز تصمیم گرفته بازی را بر روی همان لانچر پر از مشکل منتشر کند.

Rage 2 در تاریخ 14 مه سال 2019 برای سه پلتفرم PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت.