تماشا کنید؛ تریلر و تصاویری جدید از به روزرسانی این ماه Assassin’s Creed Odyssey

Assassin’s Creed Odyssey

یوبیسافت نگاهی کوتاه به مواردی که این ماه به دست بازیکنان خواهد رسید فراهم کرده.

سومین بخش از Lost Tales of Greece تحت عنوان The Image of Faith، بازیکنان را با پیکرتراشی به نام Polykleitos در Arkadia آشنا می‌کند. ظاهراً، روستایی‌های این مکان مانند یک خدا به بازیکن احترام میگذارند. چقدر دوست داشتنی. همیشه حس خوبی دارد که قدر آدم را بدانند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از vg247، بازیکنان داستان را از ناحیه‌ی Elis با مأموریت The Measure of a Man شروع خواهند نمود. یوبیسافت پیشنهاد می‌کند برای آغار حداقل به سطح 35 رسیده باشید ولی خط داستانی بعد از قسمت 5 در دسترس قرار می‌گیرد.

یک بسته‌ی فوق‌العاده‌ی جدید نیز با نام Celestial Pack در دسترس قرار گرفته که شامل وسایل و ابزاری شبح مانند، اسبی مطابق با آن و سلاح‌های مختلف می‌شود. همچنین این بسته حاوی مواردی برای بخش دریانوردی است که یک طراحی جدید برای کشتی، تم گروه و figurehead برای جلوی کشتی را در بر می‌گیرد.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

علاوه بر این قرار است Assassin’s Creed Odyssey بهبودهایی در بخش photo mode داشته باشد. تمرکز کردن اصلاح شده و دو ویژگی جدید به حالت تصویربرداری اضافه شده است؛ fog و bloom.

ابزار fog به بازیکن اجازه می‌دهد که مه در محیط اطراف را کم و زیاد کند و ویژگی bloom باعث می‌شود منبع نور تابش بیشتری داشته باشد و درخشش اشیاء تقویت گردد.

چندی پیش، اولین قسمت پولی محتویات قابل دانلود the Legacy of the First Blade با نام Hunted منتشر شد که بازیکنان را با شخصیت داریوش آشنا می‌کرد. قسمت دوم، یعنی Shadow Heritage و سومین قسمت تحت عنوان Bloodline، قوس داستانی را در اوایل 2019 تکمیل می‌کنند.

در بهار 2019، محتویات دانلودی The Fate of Atlantis از راه خواهد رسید و سه قسمت آن نیز با فاصله شش هفته منتشر خواهد شد.

Assassin’s Creed Odyssey Assassin’s Creed Odyssey

Assassin’s Creed Odyssey Assassin’s Creed Odyssey

Assassin’s Creed Odyssey Assassin’s Creed Odyssey

Assassin’s Creed Odyssey