Rockstar هیچ برنامه‌ای برای حذف‌کردن پیشرفت بازیکنان پس از اتمام بتای Red Dead Online ندارد

Rockstar هیچ برنامه‌ای برای حذف‌کردن پیشرفت بازیکنان پس از اتمام بتای Red Dead Online ندارد

نزدیک به بیش از یک هفته از انتشار بتای Red Dead Online می‌گذرد و از آن زمان بازیکنان زیادی به تجربه و پیشرفت در بازی پرداخته‌اند. Rockstar چندی پیش در پستی گفته بود که "در تجربه‌های آزمایشی و بتایی به این بزرگی، همیشه امکان از بین‌رفتن پیشرفت‌ها و فعالیت بازیکنان وجود دارد." ولی اکنون در پستی جدید اعلام شده که Rockstar هیچ برنامه‌ای برای حذف پیشرفت و رتبه بازیکنان بعد از اتمام بتای بازی ندارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از IGN، استودیو Rockstar Games با انتشار بیانیه‌ای در صفحه رسمی بازی اعلام کرد:

"ما از تمامی بازخوردهای و نظرات شما پیرامون بتای Red Dead Online سپاس‌گذاریم. آن دسته از بازیکنانی که نگران از بین‌رفتن پیشرفت و رتبه‌ خود پس از اتمام بتا هستند، بهتر است بدانند که ما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای حذف‌کردن آن‌ها پس از اتمام بتا نداریم. ما هنوز در حال کار و بهبود پایداری و سیستم اقتصادی بازی هستیم و امیدواریم که بتوانیم تا آخر هفته آپدیت‌های لازم در این زمینه را منتشر کنیم. در آینده اخبار بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. "

احتمالا نظر اولیه برای جلوگیری از جنجال در صورت برور مشکلات فنی و از بین رفتن اطلاعات منتشر شده بود. البته شایان ذکر است که بیانیه اخیر نیز احتمال از بین رفتن اطلاعات و پیشرفت بازیکنان را به صورت کامل رد نکرده پس هنوز نمی‌توان با قطعیت درمورد آینده نظر دارد.

در دیگر اخبار نیز Rockstar دیروز اعلام کرد که با توجه به نظرات و بازخورد بازیکنان نسبت به بخش بتای Red Dead Online، سیستم اقتصادی بازی را با انتشار آپدیت‌هایی از نو بازسازی خواهد کرد.

بازی Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.