به گفته تهیه‌کننده Capcom بازی جدید آن‌ها سبب خوشحالی و سورپرایزشدن طرفداران خواهد شد

به گفته تهیه‌کننده Capcom بازی جدید آن‌ها سبب خوشحالی و سورپرایزشدن طرفداران خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، در این مصاحبه "تاکیوچی" از موتور تقویت‌شده این شرکت یعنی RE Engine و بهبودهایی که این موتور با خود به ارمغان آورده گفته و سپس در مورد علاقه Capcom به گسترش کارکنانش برای کارکردن برروی 4 بازی AAA به صورت هم زمان صحبت کرده است. با اینکه همین‌ها نیز هیجان‌انگیز هستند، اما بخش هیجان‌انگیز مربوط به به جاییست که گفته می‌شود عنوان جدید Capcom سبب خوشحالی و سورپرایزشدن طرفداران خواهد شد.

"اگر ما به تدریج کارکنان خود را بیشتر کنیم، به نظرم زمانی می‌توانیم به صورت هم زمان به توسعه و ساخت 4 بازی AAA بپردازیم. "

"هم‌چنین علاوه بر آن، ما هم‌اکنون برروی عنوانی کار می‌کنیم که سبب خواهد شد طرفداران با خود فکر کنند: "وای! واقعا دارن این بازیو میسازن؟"

بقیه مصاحبه را نیز می‌توانید در زیر مطالعه کنید:

"اسکن کردن لباس‌ها هزینه بیشتری را می‌طلبد درست است؟ اگرچه، در مقایسه با Resident Evil 7، تمامی لباس‌های DMC 5 طراحی‌شده و ساختگی هستند پس تقریبا هزینه آن‌ها 10 برابر بیشتر است. به یاد دارم زمانی به کارگردان بازی گفتم تمامی لباس‌ها از پارچه نباشد و او نیز گفت که نمی‌خواهد تمامی لباس‌ها از چرم تهیه شده باشند."

"با اینکه بخش اصلی و مقدماتی هر 2 یکسان است، تصویر می‌تواند نسبت به بازی انعطاف‌پذیر و متفاوت باشد. برای مثال، انیمیشن‌های چهره در Devil May Cry 5 نسبت به Resident Evil 7 بهترند و بیشتر برروی‌شان کار شده است. صحنه‌ای در بازی وجود دارد که یکی از شخصیت‌ها با ظرافت چشم‌هایش را باریک کرده و بلند می‌خندد. زمانی که کارکنان Resident Evil 7 این صحنه را دیدند، افسوس خوردند که کاش آن‌ها نیز از چنین چیزهایی در بازی‌شان استفاده می‌کردند. با توجه به ارتقایافتن موتور RE Engine، به نظرم اینکه اعضا و کارکنان توانسته‌اند به خوبی با آن ارتباط برقرار کنند و از توانایی‌های موتور استفاده کنند، بسیار خوب است."

Capcom در حال حاضر 2 عنوان بزرگ Devil May Cry 5 و Resident Evil 2 Remake را در دست توسعه دارد؛ هر 2 عنوان در اوایل سال 2019 عرضه خواهند شد و این بعنی اینکه Capcom برروی یک پروژه دیگر نیز کار می‌کند که احتمالا همین عنوان "سورپرایزکننده" است. باید صبر کرد و دید که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.