NieR: Automata بیش از 3.5 میلیون نسخه فروش داشته است


به نظر می‌رسد عنوان NieR: Automata از زمان عرضه خود در سال گذشته با استقبال خوب طرفداران و بازیکنان رو به رو شده است. چند ماه قبل اعلام شد که بازی به فروش 3 میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده است، حال به نظر می‌رسد فروش خوب آن همچنان ادامه دارد و شاهد رقم قابل توجه 3.5 میلیونی در فروش هستیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، توییتر رسمی بازی چندی پیش با پستی به روز شد که جزئیات فروش فیزیکی و دیجیتالی را به اشتراک می‌گذارد، رقم ذکر شده 3.5 میلیون واحد است که در نوع خود و با توجه به سطح تولید و بودجه بازی خارق‌العاده به نظر می‌رسد. لازم به ذکر است، نسخه Xbox One بازی اوایل سال جاری در ماه ژوئن(خرداد) عرضه شد که البته تاثیری مثبت بر روی فروش بازی گذاشته است.

با توجه به موفقیت گسترده بازی چه در بحث فروش و چه از نظر کسب اعتبار نزد منتقدین، اگر کوچک‌ترین شکی در رابطه با ادامه دادن سری در ذهن Square Enix وجود داشته است تا به این لحظه رفع شده و احتمالاََ در آینده شاهد ادامه NieR خواهیم بود. از طرف دیگر احتمال عرضه Automata بر روی Switch وجود دارد چرا که کارگردان این عنوان در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به طور کل این کنسول را فراموش نکرده‌اند و ممکن است این اتفاق رخ دهد.

نظر شما در این باره چیست؟