عرضه بروزرسان Battlefield V Chapter 1: Overture با تاخیر مواجه شد

عرضه بروزرسان Battlefield V Chapter1: Oventure با تاخیر مواجه شد

شرکت Electronic Arts و استودیوی DICE اعلام کرده‌اند که عرضه بروزرسان Chapter 1: Oventure با تاخیر مواجه شده است و این بدین معنی است که امروز منتشر نمی‌شود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dsogaming، با توجه به بیانیه رسمی DICE، تیم توسعه در این بروزرسان مشکلاتی را چیدا کرده و از این رو مجبور شده کمی عرضه آن را به تاخیر بیندازند.

هنوز هیچ زمان دقیقی مبنی بر انتشار این بروزرسان اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که بزودی شاهد اطلاعات جدیدی در این زمینه باشیم.

"تیم سازنده ما مشکلاتی را در بروزرسان Chapter 1: Oventure پیدا کرده‌اند که باعث شده است عرضه آن را با کمی تاخیر مواجه کنیم. بازیکنان نباید زمان زیادی را برای عرضه آن صبر کنند؛ به زودی اخبار جدید مربوط به آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت."

DICE خاطر نشان کرد که این بروزرسان شامل یک سری بهبود در عملکرد افکت‌های RTX نیز خواهد بود. شرکت NVIDIA و DICE با هم در این زمینه همکاری کرده‌اند تا 50 درصد و گاهی اوقات تا 100 درصد عملکرد افکت real-time ray tracing افزایش یابد.

بازی Battlefield V هم‌اکنون برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.