شایعه: اطلاعاتی از بخش داستانی Star Wars Jedi: Fallen Order لو رفت + تاریخ عرضه احتمالی

"وینس زامپلا"، رئیس استودیو Respawn Entertainment، برای اولین بار در E3 2018 از عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order رونمایی کرد و از آن زمان تا به این لحظه شاهد هیچگونه جزئیاتی در رابطه با این پروژه نبودیم. اگرچه باید در بازه تعطیلات 2019 منتظر انتشار این عنوان باشیم و در E3 2019 یک معرفی کامل از آن رخ می‌دهد (این اطلاعات را زامپلا در E3 2018 اعلام کرد) اما در حال حاضر چیز بیشتری نمیدانیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، شخصی در Reddit(کسی که ادعا می‌کند در جلسه بازاریابی Star Wars دیزنی حضور داشته است.) پستی منتشر کرد که برخی از جزئیات پروژه Star Wars Jedi: Fallen Order را افشا می‌کند. جلسه مذکور در رابطه با Star Wars در سال 2019 بر روی همه قاب‌ها و رسانه‌ها بوده است، از بازی ویدیویی Fallen Order گرفته تا فیلم‌ها و جزئیات دیگر که احتمالاََ به زودی رونمایی از پروژه‌ها رخ خواهد داد.

ظاهراََ اتفاقات بازی 5 سال پس از Revenge of the Sith رخ خواهد داد و شخصیت اصلی آن Cal نام دارد، کسی که قبلاََ یک Padawan بوده است (کارآموز Jedi) و البته توسط Sith شکار شده بود، اگرچه Cal به سختی توانست از کشتار گسترده کهکشانی جان سالم به در ببرد.

Cal یک استاد و مربی زن با نام Cerses خواهد داشت و البته داستان بازی شامل شخصیت‌های مختلفی می‌شود که از سری داستان‌های کامیک Star Wars قرض گرفته شده‌اند. Inquisitorها نیز(گروهی از افراد حرفه‌ای و سربازان نیرومند که در داستان‌های اخیر جنگ ستارگان به عنوان شکارچیان Jedi معرفی شدند.) داخل بازی حضور خواهند داشت که شامل خواهر نهم و هفتم نیز می‌شوند.

شخص افشا کننده اطلاعات به جای خواهر هفتم در مورد خواهر دوم صحبت کرده بود که البته تا به این لحظه در سری Star Wars شاهد این شخصیت نبودیم و ممکن است منبع اطلاعاتی ما اشتباه کند و از طرف دیگر ممکن است که برای اولین بار در Jedi: Fallen Order شاهد این کارکتر باشیم.

منبع مذکور همچنین به این نکته اشاره کرد که در جلسه دیزنی اطلاعات زیادی در مورد گیمپلی بازی به اشتراک گذاشته نشد اما تصاویر مفهومی و هنری زیادی به نمایش در آمد. از طرف دیگر اعلام شد که بازی برای عرضه در نوامبر 2019(آبان 98) برنامه‌ریزی شده است.

اطلاعات بالا تنها بر اساس یک منبع غیر رسمی گزارش شده است پس سطح آن تنها در حد یک شایعه می‌باشد. قبلاََ EA اعلام کرده بود که در سال 2019 شاهد دو بازی از Respawn Entertainment خواهیم بود یکی از آن‌ها همین پروژه Fallen Order می‌باشد اما بازی دیگر چه چیزی خواهد بود؟ حدس ما Titanfall 3 است، نظر شما در این مورد چیست؟