نام Bowmore و دو پروژه در دست ساخت Ubisoft لو رفت

پروژه Bowmore چیست و آیا حقیقت دارد؟ آخرین اخبار و لیک‌ها به این نکته اشاره می‌کنند که چندی پروژه رونمایی نشده مخلتف در Ubisoft توسعه می‌یابد و پلتفرم‌های مقصدشان نیز PC،PS4 و Xbox One است.

پروژه Bowmore چه چیزی می‌تواند باشد؟ به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، در حال حاضر Ubisoft بر روی پروژه‌های رونمایی نشده مختلفی کار می‌کند که احتمالاََ در بین آن‌ها IP جدید نیز حضور دارد.

این اطلاعات و لیک ابتدای امروز توسط فروشگاه آلمانی MediaMarkt منتشر شد. با توجه به مشاهدات و تصویر منتشر شده از سوی NintendoEverything که قبل از این خبر انتشار نسخه Nintendo Switch بازی Assassin's Creed Compilation را اعلام کرده بود پروژه رونمایی نشده Bowmore برای سه پلتفرم اساسی PC،Xbox One و PS4 در دست توسعه قرار دارد..

البته این تنها اشاره به Bowmore نبود. ابتدا یک کاربر توییتر با نام NextGenPlayer در توییتی اعلام کرده بود که صداپیشه Mandy.com شامل کاتالوگی از یک بازیگر زن می‌شد که کارش بر روی پروژه Bowmore به پایان رسیده بود.

کاربر مذکور در توییتر گفت:

"گروه صداپیشگان انگلستان نیز تایید کرد یکی از اعضای آن‌ها با Ubisoft همکاری کرده است. یک پروژه رونمایی نشده؟"

از طرف دیگر رزومه این فرد نشان می‌دهد که بر روی یک تیزر تریلر کار کرده و صداگذاری آن را بر عهده گرفته است.

البته شخص دیگری نیز وجود دارد که بر روی پروژه Bowmore کار کرده باشد، با بررسی‌های انجام شده متوجه شدیم یک بازیگر زن دیگر با نام "آمبر گلدفارب" نیز در رزومه خود Project Bowmore را ثبت کرده است.

حال قضیه پیچیده‌تر هم می‌شود، چرا که با توجه به تصویر پایین، پروژه Bowmore تنها پروژه رونمایی نشده‌ای نیست که Ubisoft بر روی آن کار می‌کند بلکه Rocket و Aegyptus نام سایر پروژه‌های در دست توسعه این شرکت می‌باشند.

با توجه به بررسی‌ای که انجام دادیم کلمه "Bowmore" به نوعی از ویسکی تولید شده در سال 1779 در اسکاتلند اشاره دارد. کلمه Aegyptus نیز به معنای "پادشاه مصر" و نام فرزند Belus می‌باشد. Project Rocket نیز می‌تواند هر چیزی باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا اسم رمز این پروژه‌ها به بازی‌های جدیدی از سری معروف Assassin's Creed یا Splinter Cell اشاره دارد یا این که با IP‌های جدیدی رو به رو خواهیم شد؟