Cyberpunk 2077 در The Game Awards 2018 حضور نخواهد داشت

Cyberpunk 2077 در The Game Awards 2018 حضور نخواهد داشت

عنوان Cyberpunk 2077 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های این چند سال اخیر است و بسیاری از مردم بسیار مشتاق هستند تا تریلر جدید آن منتشر شود و اطلاعات بیشتری از آن کسب کنند. استودیوی CD Projekt Red پیش از این به طور خیلی اتفاقی در ماه آگوست 2018، تریلر گیم پلی 48 دقیقه‌ای این بازی را به اشتراک گذاشت و از آنجایی که رویداد بزرگ The Game Awards 2018 بسیار نزدیک است، بسیار از مردم انتظار داشتند تا Cyberpunk 2077 را در این مراسم ببینند. اما متاسفانه، مدتی پیش تائید شد که خبری از این بازی در جریان The Game Awards 2018 نخواهد بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، به تازگی مدیر اجتماعی شرکت CD Projekt Red، مارسین موموت (Marcin Momot) از طریق توئیتر اعلام کرده است که بازی Cyberpunk 2077 در جریان مراسم بسیار بزرگ The Game Awards 2018 حضور نخواهد یافت. او همچنین گفت که آن‌ها وقتی جزئیات بیشتری را به اشتراک خواهند گذاشت که آمادگی داشته باشند.

Cyberpunk 2077 هنوز چیز زیادی از خود به نمایش نگذاشته است، اما سازندگان از طریق مصاحبه‌ها اعلام کرده‌اند که بازی در حال ساختشان بسیار جاه طلبانه است و ما برای تجربه‌ی ان بسیار هیجان زده هستیم. این عنوان احتمالا در سال آینده برای پلتفرم‌های PC ،Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟ شما چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده هستید؟ آیا این عنوان به موفقیت خواهد رسید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.