NetherRealm، سازنده سری Mortal Kombat، بر روی یک پروژه اول شخص اکشن کار می‌کند

استودیو NetherRealm در مدت 8 ساله فعالیت خود، به غیر از یک بازی موبایلی در ژانری جز مبارزه‌ای کار نکرد. قبل از این کارگردان و مغز متفکر استودیو، "اد بون"، اعلام کرده بود میل زیادی به ساخت چیزی کاملا متفاوت دارد، پروژه‌ای دور از ژانر مبارزه‌ای.

به نظر می‌رسد "اد بون" به خواسته‌اش رسیده و با تیم خود در شیکاگو بر روی یک چیز کاملاََ جدید و متفاوت از پروژه‌های قبلی کار می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به آگهی شغلی جدید از سوی تیم NetherRealm، آن‌ها به دنبال آرتیست/انیماتور ارشد می‌باشند و نکته جالب نیازمندی‌های ویژه این شغل است. به غیر از تمامی ضروریات عادی برای یک انیماتور، آن‌ها در توضیحات دو مورد دیگر را نیز ذکر کردند. فردی که برای این شغل درخواست می‌دهد باید "تجربه کار بر روی فنون رزمی در بازی‎های مبارزه‌ای را داشته باشد" و همچنین "تجربه ساخت بازی‌های اکشن اول شخص نیز در کارنامه او وجود داشته باشد".

حال اگر شما با سابقه NetherRealm آشنایی داشته باشید متوجه خواهید شد که ساخت بازی‌های مبارزه‌ای امری کاملا عادی است چرا که این استودیو در طول فعالیت خود بر روی Mortal Kombat و Injustice کار کرده است و چنین خواسته‌ای منطقی به نظر می‌رسد. اما چرا آن‌ها شخصی را می‌خواهند که تجربه کار بر روی بازی‌های اکشن اول شخص را داشته باشد؟

همانطور که در اول پست توضیح دادیم، از 7 بازی‌ای که این استودیو توسعه داده است تنها یکی از آن‌ها در ژانر مبارزه‌ای قرار نمی‌گیرد و آن هم Batman: Arkham City Lockdown است که تنها برای پلتفرم موبایل عرضه شد. بنابراین احتمالاََ استودیو NRS بر روی پروژه‌ای کاملاََ متفاوت کار می‌کند.

نظر شما در این باره چیست؟