کار مایکروسافت با خرید استودیوهای بازیسازی مختلف تمام نشده است

در چند ماه اخیر مایکروسافت تعداد استودیو‌های خود را به دو برابر افزایش داد و به نظر می‌رسد تمامی این خرید‌ها برای سرمایه‌گذاری و گسترش هر چه بیشتر کنسول نسل بعدی Xbox رخ داده است. آن‌ها تا به الآن از خرید 5 استودیو رونمایی کرده‌اند اما با توجه به صحبت‌های "فیل اسپنسر" این برنامه تصاحبی همچنان ادامه پیدا خواهد کرد. در آخرین بیانیه، آن‌ها اعلام کردند که Obsidian Entertainment و Inxile به زیرمجموعه Microsoft Studios پیوسته‌اند.

در هر صورت به نظر می‌رسد آن‌ها به پایان خط خریداری استودیو‌های مختلف نرسیده‌اند. Klobrille کسی است که اکثر منابع داخلی او به مایکروسافت نزدیک هستند و همچنین بسیاری از برنامه‌های این شرکت در E3 را لو داده بود و از طرف دیگر خبر در دست توسعه بودن Fable 4 را به همراه جزئیات ابتدایی آن منتشر کرد. حالا این منبع اعلام کرده است که در بحث خریداری استودیو‌های مختلف کار مایکروسافت تمام نشده و در آینده شاهد تصاحب سازندگان first party بیشتری خواهیم بود.

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به منبع ذکر شده، مایکروسافت به طور فعال با چند استودیو کوچک و بزرگ صحبت و مذاکره می‌کند که البته با توجه به لیک برخی از آن‌ها شما را شگفت زده خواهد کرد. Klobrille اعتقاد دارد تا آخر سال 2019 بسیاری از این تصاحبات مشخص خواهند شد.

توییت Klobrille از این قرار است:

"خب، بیایید در مورد فیل داخل اتاق صحبت کنیم. برنامه رشد و توسعه Microsoft Studios به پایان راه نرسیده است. آن‌ها با چندین استودیو کوچک و بزرگ در صحبت و مذاکره هستند. برخی از آن‌ها شما را بیشتر از دیگری شگفت زده خواهد کرد. در سال 2019 این داستان ادامه پیدا می‌کند."

از آن‌جایی که با صحبت‌های یک منبع غیر معتبر رو به رو هستیم تا رونمایی رسمی چیزی را جدی نگیرید.

نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما مایکروسافت برای بهبود عملکرد خود در بخش بازی‌های انحصاری بهتر از سمت چه سازندگانی برود؟