حالت آسان Darksiders III در اولین پچ آسان‌تر هم خواهد شد

مدتی از عرضه Darksiders III می‌گذرد و به زودی اولین پچ بازی منتشر خواهد شد که مشکلات زیادی را حل و کیفیت آن را بهبود خواهد داد. از دیگر تغییری که این پچ ایجاد می‌کند می‌توان به آسان‌تر کردن حالت آسان بازی با نام Story اشاره کرد.

با توجه به بازخورد طرفداران حالب آسان بازی اگرچه مزاحمت زیادی برای شما ایجاد نمی‌کرد اما به طور حتم یک حالت بدون دردسر نبود که با خیال راحت آن را تجربه کنید. یکی از تغییرات ایجاد شده در میزان نامیرا بودن در زمان جاخالی دادن است. حالا در حالت آسان بازی آسیب ناپذیری بیشتری را در زمان جاخالی دادن تجربه خواهید کرد. ساییر درجه‌های سختی متوازن‌تر شده‌اند البته جزئیات بیشتر در این باره منتشر نشد.

بهبود دیگر به "خواناتر شدن" شاخص‌های ضربه بر می‌گردد. مشکل انعطاف‌پذیر نبودن دوربین نیز احتمالاََ بزرگ‌ترین مشکل بازی بود که با پچ جدید حل می‌شود. اگر با پچ جدید توانایی بهتری در دید به خصوص پشت سر Fury را داشته باشیم و حملات را تشخیص دهیم بسیار خوب خواهد شد.

به گزارش پریس‌گیم و به نقل از PC Gamer، بخش عظیم بهبود کیفیت نیز به "کاهش لگ و مشکل در زمان‌ها و محیط‌های پرتراکم" بر می‌گردد.

این پچ هنوز برای تمامی بازیکنان در دسترس قرار نگرفته است، در حال حاضر پچ در حالت تست قرار دارد تا Gunfire، سازنده بازی، مطمئن شود که مشکل جدی برای بازیکنان ایجاد نکند و همچنین موجب بریک بازی نشود.

نظر شما در این باره چیست؟