دانلود موسیقی متن سری بازی Devil May Cry (تک آهنگ های نسخه پنجم، پاچینکو، Arrange و DmC)

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با 6 آلبوم موسیقی متن از سری بازی Devil May Cry (شامل تک آهنگ های نسخه پنجم، پاچینکو، HRHM Arrange و DmC) در خدمت شما هستیم.

بازی Devil May Cry 4 چهارمین نسخه اصلی از این سری است که در استودیو های داخلی کپکام توسعه یافته و در سال 2012 برای PS3/X360/PC عرضه شد. وقایع این نسخه در بازه زمانی بین اولین و دومین نسخه سری اتفاق می افتاد و بر روی کارکتری جدید به نام نرو "Nero" تمرکز داشت که بنابر دلایلی، مجبور به مبارزه با شخصیت اصلی سری یعنی دانته می شد. موسیقی متن این عنوان توسط مجموعه ای از آهنگسازان مختلف مانند Tetsuya Shibata ،Shusaku Uchiyama ،Kota Suzuki ،Akihiko Narita ،Rei Kondoh ،Chamy Ishikawa و Shinichiro Satoh ساخته شده است.

بازی DmC: Devil May Cry پنجمین نسخه در این سری است که توسط استودیوی Ninja Theory توسعه یافته و توسط کمپانی کپکام، در پانزدهم و بیست و چهارم ژانویه سال 2013 برای پلتفرم‌های Xbox 360 و PlayStation 3 و PC، و در دهم مارچ سال 2015 برای Xbox One و PlayStation 4 نیز عرضه شد. این بازی، ریبوتی بر سری Devil May Cry بوده که در یک جهان موازی اتفاق می‌افتاد و این بار روایتگر همکاری دانته با برادرش ورجیل، برای نابودی مانداس (سلطان شیاطین و قاتل مادرشان) بود. این نسخه به دلیل تغییر حال و هوای سری و مخصوصا ظاهر و رنگ موی دانته، از سمت طرفداران به شدت مورد انتقاد قرار گرفت؛ ولی با این حال توانست تا نمرات بسیار مناسبی را دریافت کند و از طرف منتقدان به خاطر گیم پلی هیجان انگیز، داستان بسیار خوب، طراحی هنری جالب و در کمال تعجب به خاطر طراحی جدید دانته، ستایش شود. موسیقی متن این بازی توسط دو گروه Noisia و Combichrist ساخته شده است.

بازی Devil May Cry 5 نیز پنجمین نسخه این سری محسوب می‌شود که در سال 2019 برای تمام پلتفرم‌های اصلی عرضه خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید: راهنمای جامع DMC V و تحلیل تریلر آن

Devil May Cry HR/HM Arrange

PACHISLOT Devil May Cry 4 ORIGINAL SOUND TRACK

Pachislot Devil May Cry X The Last Judgement ORIGINAL SOUND TRACK

No Redemption – The Official DmC: Devil May Cry Combichrist Soundtrack

DmC Devil May Cry: Vergil's Downfall Original Soundtrack

(Devil May Cry 5 – Devil Trigger (Single

(Devil May Cry 5 – Subhuman (Single

ناشر: Out Of Line – Suleputer

قیمت کل (صرفا جهت اطلاع!): 70 دلار آمریکا

تعداد قطعات موسیقی: 151 قطعه در قالب شش آلبوم

مدت زمان کلی: 05 ساعت و 33 دقیقه و 22 ثانیه

کیفیت: MP3 V0 (تمام آلبوم ها) – M4A (آلبوم پاچینکو نسخه چهارم)

آهنگسازان: Jason Graves, Ali Edwards, Kota Suzuki, Masato Kouda, Shusaku Uchiyama, Tetsuya Shibata, Kento Hasegawa, Combichrist, Capcom Sound Team, Steven McNair

دانلود موسیقی متن

دانلود پارت اول با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 400 مگابایت)

دانلود پارت دوم با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 317.37 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

THE DARKNESS CALLING [موسیقی پیشنهادی]

Burn In Hell [موسیقی پیشنهادی]

Devils Never Cry [موسیقی پیشنهادی]

Shall Never Surrender [موسیقی پیشنهادی]

Devil Trigger [موسیقی پیشنهادی]

FIGTING BREATH

Dream Out Loud

Eternal Love

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم