عنوان Artifact، آخرین ساخته‌ی شرکت والو،‌ امروز در شبکۀ Steam عرضه شد + تریلر

artifact

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت DualShockers، شرکت والو، توسعه‌دهنده سری بازی‌هایی همچون Half-life ،Left 4 Dead و Portal به تازگی اعلام کرده است که جدیدترین تلاش این شرکت در ورود به دنیای بازی‌های کارتی، Artifact، هم‌اکنون در شبکۀ Steam موجود است. بخش زیاد Artifact از عنوان Dota 2 برگرفته و توسط "ریچارد گارفیلد"، سازندۀ بازی Magic: The Gathering، طراحی شده است. مبارزات در این عنوان یک به یک است و بازیکنی پیروز میدان است که برج‌های رقیب خود را نابود کند، یا موجود باستانی Ancient که در جلوی برج‌ نابود شده ظاهر می‌شود را شکست دهد.

در عنوان Artifact، هر دستۀ ورق شامل 40 کارت و 5 قهرمان است که به سه سطح عادی، غیرعادی و کمیاب و چهار تم رنگی قرمز، سبز، سیاه و آبی تقسیم می‌شوند که هر کدام از این رنگ‌ها تأثیر ویژۀ خود را در تختۀ بازی دارند.

اخیراً شرکت والو به بازخوردهای تست‌کنندگان نسخۀ بتای بازی در رابطه با مدل پرداختی که در عنوان Artifact تعبیه شده بود، پاسخ داد. برخی از بازیکنان برای رساندن خشم و صدای خود به گوش شرکت والو به سایت Reddit مراجعه و دیگران را تشویق کردند تا "پیش‌خرید خود را لغو کنند تا والو مجبور به حل شکایات‌شان شود." خوشبختانه شرکت والو به جامعه خود گوش و تغییرات لازم را از طریق یک بروز رسانی اعمال کرد.

عنوان Artifact هم‌اکنون به قیمت 20 دلار در شبکۀ Steam برای پلتفرم‌های PC ،Mac و Linux در دسترس قرار دارد. این عنوان قرار است در تاریخی نامشخص در سال 2019 برای سیستم عامل‌های iOS و Android عرضه شود.

در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر این بازی با عنوان "Introducing Artifact" تماشا کنید:

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه