به نظر می‌رسد عنوان Star Wars: Battlefront II به لیست بازی‌های سرویس EA Access اضافه شده است

به نظر می‌رسد عنوان Star Wars: Battlefront II به لیست بازی‌های سرویس EA Access اضافه شده است

براساس گزارشات برخی از افراد و کاربران به نظر می‌رسد که بازی Star Wars: Battlefront II به لیست عناوین سرویس EA Access برروی Xbox One اضافه شده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، با اینکه هنوز هیچ‌گونه تاییدی از سوی EA صورت نگرفته اما صفحه بازی در فروشگاه Microsoft نیز اضافه‌ شدن Battlefront II به لیست عناوین EA Access را تایید می‌کند.

Star Wars: Battlefront II در نوامبر سال گذشته عرضه شد و همانند همیشه یک سال طول کشید تا به سرویس EA Access اضافه شود. بازی‌های EA معمولا بین 9 تا 12 ماه به این سرویس اضافه می‌شوند؛ بازی‌های ورزشی در اکثر اوقات در اولویت قرار دارند.

در حال حاضر هیچ خبری از اضافه‌شدن بازی به Origin Access نیست و در صفحه اصلی بازی نیز چیزی در این مورد نوشته نشده است. هم‌چنین به نظر می‌رسد تمامی افراد هنوز قادر به دانلود بازی نیستند و با توجه به ناحیه، زمان دانلود متفاوت است.

هفته پیش آپدیتی جدید برای Battlefront II عرضه شد که در آن Obi-Wan به عنوان یک شخصیت قابل بازی و منطقه Geonosis به بازی اضافه شدند. با توجه به آپدیت‌های عرضه شده و آپدیت‌های پیشِ‌رو، به نظر می‌رسد اکنون زمان مناسبی برای تجربه بازی باشد.

در صورت تایید رسمی از سوی EA، این خبر آپدیت خواهد شد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.