عنوان Gran Turismo Sport به صورت 8K و با فریم ریت 120 در ثانیه به نمایش درآمد

عنوان Gran Turismo Sport به صورت 8K و با فریم ریت 120 در ثانیه به نمایش درآمد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GTPlanet، در حالی که بسیاری از طرفداران سری محبوب ریسینگ Gran Turismo برای فینال مسابقات جهانی FIA-certified GT Championship که مرحله‌ی پیشین آن در موناکو برگزار شده بود، در توکیو و رویداد InterBEE 2018 جمع شده بودند، نمایش حیرت انگیزی از بازی‌ای آشنا پخش شد که مطمئنا چند نسل تا تجربه‌اش به اینگونه فاصله داریم.

InterBEE یا نمایشگاه بین المللی تجیزات پخش کننده که بر روی تجهیزات حرفه‌ای مورد استفاده در صنعت تولید ویدئو تمرکز دارد، امسال هم با تکنولوژی‌های جدیدی همراه بود

شرکت Sony در این رویداد نمایشگری با قابلیت Crystal LED Display System که با نام CLEDIS هم شناخته می‌شود را به نمایش گذاشت که از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌کند و دارای زاویه دید 180 درجه، رزولوشن 8K و فریم ریت 120 در ثانیه می‌شود. این نمایشگر اندازه‌ی 440 اینچی داشت.

Sony در میان ویدئوهایی که بر روی آن نشان داد، عنوان Gran Turismo Sport را هم به با رزولوشن 4K و فریم ریت 120 در ثانیه به نمایش گذاشت که در آن شاهد جزئیات گرافیکی فوق العاده‌ای هستیم. Polyphony Digital سابقه‌ی طولانی‌ای در استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته دارد و به نظر می‌رسد از همین حالا، آن‌ها کار بر روی بازی‌های نسل بعدی خود را آغاز کرده‌اند.

نمایش این بازی از لحاظ محتوا، هیچ فرقی با Gran Turismo Sport نداشت و به نظر نمی‌رسد حتی در نسل آینده‌ی کنسول‌ها هم شاهد اینچنین چیزی باشیم.

ما نیز مانند شما بسیار مشتاق بودیم تا بتوانیم نمایشی مفصل و با رزولوشن بسیار بالا از این نمایش ببینیم، اما به جز یک ویدئوی چند ثانیه‌ای با کیفیت HD متاسفانه چیز دیگری در دسترس نیست. شما در زیر می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید که جزئیات بی‌نظیر و بسیار بالای گرافیک بازی را نشان می‌دهد:

تماشا به صورت تمام صفحه

نظر شما چیست؟ آیا در نسل آینده می‌توان انتظار چنین گرافیکی را داشت؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.