فیلم Gears of War پس از گذشت دو سال از رونمایی، نویسنده جدیدی دریافت کرد

فیلم Gears of War از سال 2016 توسط دو شرکت Microsoft و Universal توسعه می‌یابد اما همانند هر اقتباس دیگری از بازی‌های ویدیویی پس از رونمایی اولیه هیچ خبری از آن‌ها به گوش ما نرسید. با وجود این، به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از The Warp، امروز متوجه شد فیلم Gears of War از استعداد نویسنده‌ای کاملا جدید استفاده خواهد کرد و او "اف.اسکات فریزر" می‌باشد.

اگرچه فریزر یک نویسنده تقریباََ بی‌نام و نشان است اما جالب است بدانید او نویسندگی فیلم Colide در سال 2016 و فیلم xXx: Return of Xander Cage را در سال 2017 بر عهده داشت. او در حال حاضر به غیر از فیلم Gears of War بر روی فیلمنامه Mistborn The Final Empire که اقتباسی از رمان فانتزی "برندون سندرسون" می‌باشد نیز کار می‌کند. در پروفایل IMDB او آمده است که به عنوان عضوی از تیم QA بر روی بازی‌های Tetris Evolution،Hot Wheels: Stunt Track Challenge و Fairly Odd Parents: Breakin da Rules نیز کار کرده است بنابراین او با بازی‌های ویدیویی چندان ناآشنا نیست.

سال گذشته اعلام شده بود که "شین سالرنو"، نویسنده فیلمنامه Avatar 2، بر روی شکل‌دهی داستان فیلم Gears of War کار خواهد کرد. این مشخص نیست که نوشته او تا به این لحظه به طور کلی رها خواهد شد و یا این که فریزر کار نویسندگی او را ادامه می‌دهد. نام‌های قابل ذکر زیادی به پروژه Gears of War متصل شده‌اند، نام‌هایی مانند "دایلان کلارک"،"اسکات استابر" و "راد فرگوسن".

اگر پس از دو سال همچنان کار نویسندگی فیلم تمام نشده باشد پس به نظر می‌رسد هنوز زمان زیادی تا ورود به مرحله تولید باقی مانده است.

در این بین کار ساخت بازی پنجم از این سری، Gears POP و Gears Tactics به خوبی پیش می‌رود.

نظر شما در این باره چیست؟