جزئیات اولین قسمت از بستۀ الحاقی Legacy of the Hidden Blade عنوان AC Odyssey منتشر شد +‌ تریلر

assassin's creed odyssey

به گزارش پردیس‌گیم، اولین قسمت داستانی از بسته الحاقی Legacy of the First Hidden Blade عنوان Assassin's Creed Odyssey هفته آینده عرضه می‌شود و یکی از مهمترین شخصیت‌های روایت AC را معرفی می‌کند؛ تعداد زیادی از نسخۀ‌های سری AC، از داریوش (Darius)، اولین اساسینی که از تیغۀ نمادین متصل به مچ دست استفاده کرد و با آن خشایارشاه اول را به قتل رساند، نام برده‌اند. طرفداران سری AC تا قبل از این با داریوش ملاقاتی نداشتند و او حالا در اولین قسمت از بستۀ الحاقی Legacy of the First Blade به نام Hunted نقش پررنگی ایفا می‌کند.

پیش از پرداختن به جزئیات این محتوای اضافی، ابتدا تریلر زیر را تماشا کنید:

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

سیزن‌ پس عنوان AC Odyssey شامل دو بستۀ الحاقی داستانی با نام‌های Legacy of the First Blade و The Fate of Atlantis است که هر کدام به سه فصل تقسیم می‌شوند. فصلی که هفتۀ آینده عرضه می‌شود، Hunted نام دارد و گفتۀ شده که به اندازۀ 6 ساعت محتوا دارد. شرکت Usbisoft این فصل را اینگونه توضیح داده است:

"در فصل Hunted و دو فصل بعدی [Legacy of the First Blade]، بازیکنان به اودیسۀ یونانی خود ادامه می‌دهند تا با داریوش، مردی افسانه‌ای و اولین اساسینی که تیغۀ مخفی اساسین‌ها را بکار برد، برخورد می‌کنند. همانطور که داستان Hunted ادامه پیدا می‌کند، بازیکنان با شخصیت‌های جدید آشنا می‌شوند، در مبارزات دریایی مهیج شرکت می‌کنند، با دشمنان جدید و قدرتمند مبارزه می‌کنند، دنیای Assassin's Creed را افشا می‌کنند و به این پی می‌برند که آیا داریوش دوست است یا دشمن.

بستۀ الحاقی Legacy of the First Blade همچنان به مؤثر ساختن انتخاب‌های بازیکنان به واسطۀ رابطه‌هایی که با شخصیت‌های گوناگون ایجاد می‌کنند و تصمیم‌هایی که حین ماجراجویی‌شان می‌گیریند، ادامه می‌دهد. بازیکنان همچنین طی مبارزه در یونان می‌توانند تجهیزات جدید را شخصی‌سازی کنند و بر توانایی‌های جدید تسلط پیدا کنند، در مبارزات تمام عیار در زمین و دریا شرکت کنند و به اودیسۀ خود برای تبدیل شدن به قهرمانی حقیقی ادامه دهند."

عنوان Assassin's Creed Odyssey هم‌اکنون برای سه پلتفرم Xbox One ،PS4 و PC در دسترس است. قسمت Hunted در تاریخ سشنبه 13 آذر عرضه می‌شود و دو قسمت بعدی بستۀ الحاقی Legacy of the Hidden Blade با نام‌های Shadow Heritage و Bloodline اوایل سال 2019 منتشر می‌گردند.