نویسنده Black Panther بر روی فیلمنامه دومین فیلم Call of Duty کار می‌کند

مدتی پیش شرکت Activision قول داد سری بازی جذاب و پر طرفدار Call of Duty که نسخه‌های مختلف آن فروشی چند ده میلیون داشته‌اند را به پرده سینما بیاورد و به نظر می‌رسد به مرحله جمع آوری استعدادهای مختلف رسیده است تا در نهایت شاهد یک فیلم جذاب و دیدنی باشیم.

اوایل امسال شایعات مختلفی منتشر شدند که بر مبنای آن‌ها شرکت Activision در حال گفت و گو با "استفانو سولیما"، کارگردان فیلم Sicario 2: Soldado بود تا فیلم Call of Duty را کارگردانی کند، چند هفته بعد این اتفاق رخ داد و سولیما درخواست مذکور را قبول کرد. حال وظیفه نوشتن فیلمنامه دومین فیلم تولیدی از این سری به "جو رابرت کول" سپرده شده است.

اگر این اسم برای شما آشنا است اما آن را به یاد نمی‌آورید، باید بگویم که کول در کنار "ریان کوگلر" از استعداد خود برای فیلم Black Panther استفاده کرده بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، خبر جذب "جو رابرت کول" از طریق گزارشات Variety در سطح فضای مجازی گسترش پیدا کرد و در جریان این گزارش اعلام شد که استودیوهای Activision Blizzard در نظر دارند داستان‌های مختفی را از دنیای Call of Duty به پرده سینما بیاورند. اطلاعات جزئی‌تر هنوز در دسترس نیست و ما به هیچ عنوان نمی‌دانیم داستان یکی از نسخه‌های بازی روایت می‌شود و یا این که با یک داستان کاملا جدید رو به رو خواهیم بود.

از طرف دیگر هنوز بازیگران احتمالی فیلم اول هم اعلام نشده است اما استودیو سازنده در نظر دارد فیلم Call of Duty در تاریخی نامشخص در سال 2019 وارد مرحله تولید شود و همچنین انتظار دارد کار فیلمنامه نویسی فیلم دوم نیز در زمان شروع تولید فیلم اول به پایان برسد.

"استیسی شر" و "نیک ون دایک" از استودیوهای Activision Blizzard تهیه‌کنندگان و "بابی کوتیک" و "کوکو فرانچینی" تولیدکنندگان ارشد این سری فیلم خواهند بود.

کول، نویسنده دومین فیلم Call of Duty، پس از عملکرد خارق‌العاده Black Panther، پیشنهادهای زیادی داشته و کارهایی متعددی را هم قبول کرده است. او بر روی پروژه‌هایی مانند Failsafe و All Day and a Night برای Netflix کار می‌کند اما با Call of Duty دوباره به سبک اکشن باز خواهد گشت.

احتمالا تا تابستان بعدی اطلاعاتی از Call of Duty به گوشمان نخواهد رسید اما بعید نیست در مراسم E3 شرکت Activision اشاره‌ای مختصر به این فیلم داشته باشد. از طرف دیگر Infinity Ward بر روی یک بازی از این سری کار می‌کند و مرتبط بودن فیلم و بازی بعدی می‌تواند جذاب باشد.

Call of Duty: Black Ops 4 آخرین بازی عرضه شده از این سری می‌باشد که خوشبختانه حتی با وجود حذف بخش تک نفره عملکرد خوبی داشته است و توانست نظر منتقدین و بازیکنان را به خود جلب کند.

نظر شما در این باره چیست؟