شایعه: Superman: World’s Finest بازی بعدی Rocksteady خواهد بود

پس از Batman Arkham Knight سکوت سنگینی از سوی سازنده حاکم بوده است، Rocksteady تمام این مدت بر روی یک پروژه بزرگ کار کرده است و به نظر می‌رسد به تاریخ رونمایی آن نزدیک شده‌ایم و به زودی انتظارها به پایان می‌رسد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، چند ساعت پیش، عنوانی با نام Superman: World's Finest در وبسایت Game System Requirements ثبت و در قسمت توضیحات نام Rocksteady لیست شد. البته هیچ اطلاعات دیگری در قسمت توضیحات قابل مشاهده نبود.

اگرچه ممکن است این لیست بندی صحیح نباشد اما Game System Requirements سابقه پیشبینی درست را هم داشته است. اوایل امسال این وبسایت Devil May Cry 5 را قبل از رونمایی رسمی در وبسایت خود لیست کرد بنابراین احتمال درست بودن این خبر بسیار بالا می‌باشد. از طرف دیگر مراسم The Game Awards 2018 با رونمایی‌های تازه‌ای برگزار خواهد شد و شانس رونمایی از بازی جدید Rocksteady در این مراسم بسیار بالا است.

در ماه ژوئن، "استفون هیل" از Rocksteady به طرفداران اطمینان داد که آن‌ها بازی جدیدی در دست توسعه دارند:

"سلام به همه! من می‌خواستم سریعاََ یک پیام را از سوی خود و تیم Rocksteady با شما به اشتراک بگذارم. تمامی تیم کامنت‌های شما را می‌خواند و تک تک اعضای ما در Rockstar قدردان ذوق و شوق شما نسبت به پروژه بعدی هستند. این که بدانیم بازی ما چقدر برای شما مهم است به ما انرژی می‌دهد و باعث می‌شود عنوانی ارائه دهیم که در مقابل شما سربلند باشیم. در اولین فرصت اطلاعات پروژه خود را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت."

آخرین ساخته Rocksteady یعنی Batman Arkham Knight در حال حاضر برای PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار دارد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.