Fallout 76 شامل کدها و اسکریپت‌هایی می‌شود که مستقیماََ از Skyrim و Fallout 4 گرفته شده است

بحث و جنجال حول عنوان Fallout 76 کاملا فراگیر شده و این عنوان برای Bethesda دردسرهای مختلفی ایجاد کرده است. زمانی که بازی عرضه شد بسیاری از بازیکنان شاهد مکانیک‌ها و تصاویری بودند که قبلا شبیه آن در Fallout 4 و Skyrim وحود داشت و حالا ما با توجه به کدهای موتورگرافیکی مشاهده شده می‌توانیم مطمئن باشیم که یک سری از اسکریپت‌ها مستقیماََ از Skyrim و Fallout 4 به Fallout 76 انتقال داده شده‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، یکی از کاربران توییتر با نام "کریستین لیتس" تصاویری را منتشر کرد که طبق آن‌ها برخی از فایل‌ها/اسکریپت‌های عنوان جدید Bethesda از بازی‌های Fallout 4 و The Elder Scrolls 5: Skyrim قرض گرفته شده است.

برای شروع، "چک کردن محتویات قابل دانلود" عملکردی دقیقا همانند قبل دارد. در حقیقت Bethesda حتی به خود زحمت نداده است که قسمت کامنت این بخش را تغییر دهد و اشاره به Fallout 4 را از این قسمت حذف کند. این تنها یک کپی و پیست ساده است و تنها همین مورد تایید می‌کند که بخش‌های مختلفی از Fallout 76 از دو عنوان ذکر شده کپی شده است.

از طرف دیگر Bethesda برای انیمیشن Scorchbeast Queen دقیقا از یک کد کپی شده استفاده کرده است. من تقریباََ مطمئن هستم که اگر انیمیشن مقایسه Scorchbeast Queen با اژدهای Skyrim را مشاهده کنید متوجه این موضوع خواهید شد، این انیمیشن تکراری بخاطر استفاده از اسکریپت‌های همسان می‌باشد.

من مطمئن هستم که اگر افراد فعال در زمینه ماد به صورت عمیق‌تر بازی را بررسی کنند موارد بیشتری پیدا خواهند کرد که شبیه به دو عنوان Fallout 4 و Skyrim خواهند بود.