تاریخ عرضه نسخه کنسولی Ghost of a Tale مشخص شد

عنوان اکشن نقش آفرینی Ghost of a Tale که در مدت 5 سال توسط استودیو مستقل SeithCG توسعه یافته است اوایل امسال برای پلتفرم PC منتشر شد و قرار بود در اواخر امسال نیز برای پلتفرم‌های Xbox One و PS4 نیز عرضه شود. اگرچه SeithCG در بیانیه اخیر خود اعلام کرد که بازی در سال جاری برای کنسول‌ها عرضه نخواهد شد بلکه در ماه فوریه 2019(بهمن/اسفند) شاهد عرضه رسمی بازی بر روی کنسول‌ها هستیم.

جالب است بدانید تیم سازنده در مورد این تعویق بسیار صادق بودند و دلیل آن را شلوغ بودن برنامه عرضه بازی‌های مختلف در تعطیلات اعلام کردند چرا که در چنین دوره زمانی بازی مستقلی مانند Ghost of a Tale توجه چندانی از سوی بازیکنان و رسانه‌ها دریافت نخواهد کرد.

به گزارش پردیس‌‎گیم و به نقل از GamingBolt، سازنده در این باره نوشت:

"ما پس از یک بحث و گفت و گو با ناشر خود متوجه شدیم که عرضه نسخه Xbox One بازی Ghost of a Tale در دوره تعطیلات ایده خوبی نیست مگر این که بخواهیم بازی خود را در بی توجهی کامل مخاطبین منتشر کنیم."

"در جریان گفت و گو مشخص شد که ورژن PS4 بازی نیز در اوایل سال آینده(ماه فوریه) در دسترس طرفداران این کنسول قرار خواهد گرفت. از آن جا که ما به طور کامل تحت تسلط ناشر نیستیم به همین دلیل این توانایی را خواهیم داشت که تاریخ عرضه عنوان خود را به عقب بیاندازیم. بنابراین این یک تصمیم مستقیم و قاطع بود: ما در رابطه با Ghost of a Tale یک عرضه بی نظیر برای کنسول‌ها در ماه فوریه خواهیم داشت. این تاریخ عرضه جدید به ما این اجازه را می‌دهد که در مرکز توجه وبسایت‌های مختلف قرار بگیریم که در حال حاضر این مهم‌ترین چیز برای بازی می‌باشد."

با توجه به استقبال منتقدین از نسخه رایانه‌های شخصی، دارندگان کنسول‌ها باید منتظر یک عنوان جذاب و ارزشمند باشند. در حال حاضر نمره بازی بر روی Steam در وضعیت "بسیار مثبت" قرار دارد، پس سازندگان این استحقاق را خواهند داشت که بازی خود را مرکز توجه قرار دهند و مدتی آن را به تعویق بیاندازند.

نظر شما در این باره چیست؟