تصاویر جدید و پرجزئیاتی از عنوان Anthem منتشر شدند

تصاویر جدید و پرجزئیاتی از عنوان Anthem منتشر شدند

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، به تازگی تعدادی از اعضای تیم توسعه دهنده‌ی عنوان مورد انتظار Anthemتعدادی تصویر جدید از این بازی اکشن نقش آفرینی مولتی پلیر محور منتشر کردند.

اولین تصویر توسط یکی از اعضای تیم تضمین کیفیت بازی با نام تایلر اشتاینبرینگ (Tyler Steinbring) از طریق توئیتر منتشر شد و شما در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید: <برای مشاهده در کیفیت اصلی بر روی عکس کلیک کنید>


سپس بعد از طراح مراحل ارشد بازی با نام امیلی تایلر (Emily Taylor)، دو تصویر دیگر از بازی به اشتراک گذاشت که دشمنان بازی را به نمایش می‌گذارد. شما در زیر می‌توانید این تصاویر با کیفیت و پرجزئیات را مشاهده کنید: <برای مشاهده در کیفیت اصلی بر روی عکس کلیک کنید>

تایلر همچنین در توئیتر درباره‌ی این تصاویر گفت: "من فکر می‌کنم محتوای زیادی در این بازی برای نشان دادن وجود دارد. این دشمنان که در تصویر می‌بینید، جزو دشمنان اصلی در کوئست‌هایی که من طراحی کرده‌ام نیستند و شما در کمتر از نیمی از کوئست‌ها آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. ما دیگر نمی‌خواهیم چیز بیشتری تا 22 فوریه از سوپرایزهایمان برای شما نشان دهیم."

علاوه بر مدتی پیش یک رمان گرافیکی مرتبط با بازی در وب سایت آمازون ظاهر شد که در حقیقت پیش درآمدی بر Anthem می‌باشد. این نسخه از رمان شامل تمام 3 قسمتی که برایش عرضه می‌شود، هست و در تاریه 13 آگوست 2019 (22 مرداد 1398) منتشر خواهد شد. شما هم اکنون می‌توانید آن را پیش خرید کنید و در زیر تصویر آن را مشاهده کنید:

در توضیحات این رمان گرافیکی آمده است: "این پیش درآمد بازی جدید اکشن نقش آفرینی فانتزی استودیوی Bioware داستان دو خواهر و برادر را روایت می‌کند که در جهانی پر از خطر برای بقا مبارزه می‌کنند.

این بازی توسط توسعه دهنده‌ی بازی‌های نقش آفرینی شاخصی همچون Mass Effect ،Dragon Age ،Baldur’s Gate و Star Wars: Knights of the Old Republic ساخته شده و شامل جهانی می‌شود که پر شده است از قهرمانان، تهدیدات و داستان‌های جدید.

Yarrow یکی از رزمندگان شجاعی می‌باشد که به فریلنسر مشهور است و خلبان یک زره‌ی جاولین قدرتمند می‌باشد، او یک پسر تنها با نام Kismet را از حادثه‌ای نجات می‌دهد و این پسر که اکنون هیچ کسی را ندارد، به خانواده‌ای در قلعه‌ی تارسیس سپرده می‌شود. او اکنون در پاسگاهی قرار دارد که اطراف آن پر شده است از خطرات وحشی. او بعد از مدتی با خواهر ناتنی خود که Jani نام دارد، رابطه‌ی بسیار دوستانه‌ای پدا می‌کند و در طول سال‌ها با هم رشد می‌کنند. Jani یاد می‌گیرد که چگونه از زره‌ی جاولین استفاده کند و با آن پرواز کند و Kismet هم برای رسیدن به رده‌های بالای نظامی تلاش می‌کند. این دو هر کدام راه خود را پیش می‌گیرد تا که نیروی بزرگ دشمن آن‌ها را به یک جنگ و تمام عیار می‌کشاند.

آن‌ها قول داده‌اند که از انسانیت دفاع کنند، اما آیا موفق می‌شوند که از همدیگر محافطت کنند؟"

عنوان Anthem در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 1397) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. نظر شما راجع به آن چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی آن هیجان زده هستید؟