شایعه: عنوان The Legend of Zelda: Skyward Sword به Nintendo Switch می‌آید

شایعه: عنوان The Legend of Zelda: Skyward Sword به Nintendo Switch می‌آید

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، طبق شایعات به نظر می‌رسد که ایجی آئونوما (Eiji Aonuma) تهیه کننده‌ی سری The Legend of Zelda در کنسرتی که با محوریت این سری در شهر اوساکا برگزار شد اعلام کرده است که عنوان The Legend of Zelda: Skyward Swordبرای کنسول Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

این شایعه دقایقی پیش در فضای اینترنت و جوامع مجازی گیمرهای Nintendo پخش شده و انتظار می‌رود تا به‌زودی شاهد تائیدیه‌ای برای آن باشیم.

اگر با The Legend of Zelda: Skyward Sword نیستید، باید بدانید که این بازی شانزدهمین نسخه‌ی از سری اصلی بازی می‌باشد که وقایع آن هم در جریان داستان اصلی مجموعه قرار دارد. این بازی در سال 2011 برای کنسول Wii عرضه شد.

با توجه به اینکه Nintendo در هر نسل تعدادی از بازی‌های قبلی خود را به صورت بهبود یافته بر روی دیگر کنسول‌هایش عرضه می‌کند، پس می‌توان انتظار حقیقت داشتن این شایعه را داشت. عنوان The Legend of Zelda: Skyward Sword یک بازی بسیار عالی و باکیفیت و عمیق است و تجربه‌اش می‌تواند در این نسل برای طرفداران بسیار شیرین باشد. میانگین امتیازات این بازی در وب سایت متاکریتیک، 93 می‌باشد.